PDA

Ver la versión completa : Illes Bledes.



Cisco Dura
17/09/2016, 20:24
Fa ja uns mesos amb uns companys van programar amb el photopills, una sortida a on el sol es pongués entre Menorca i les illes Bledes. Aquí us present el resultat, Coincidir si va coincidir, però les llums de la posta del sol, potser la focal (o la distància del lloc a on érem a les illes) a on volia aconseguir un sol "gran" i veure un poc més el que seria Menorca i les dites illes, no sé si ho vaig aconseguir.
Dades: Iso 200 Focal 183 mm Diafragma f/8 Velocitat 1/50 segons Trespeus Pes 449 kb
6665

Joan A. Gomila
17/09/2016, 21:00
Molt bona planificació Cisco. Sa foto també m'agrada molt.

Jaume Franch
17/09/2016, 22:11
Guapa foto. Bona planificació amb PhP
Fins on jo sé, cal una distàcia important ( 1 KM?) al primer pla (roques), i una focal més llarga.
Però no em fassis gaire cas; els experts ens ho aclariran.

Crítica: La zona de transició de les roques amb el cel es massa dura, es veu massa i hi ha un halo.

Xec Gomila
18/09/2016, 08:44
..molt bona Cisco,.. bona planificació.... ademes de tenir aquet Sol que es pot fotografiá ben rodo.... :very_drunk: (lo de s'halo que comenta en Jaume, jó el noto mes a l'esquerra que a la dreta,.. -

- es marc no me diu gaire, peró a gustos.. :rolleyes:

Juan Cuadros
18/09/2016, 11:06
Bpnita foto y buena composición. Quizás sin el marco me gustaría más. Enhorabuena

Cisco Dura
18/09/2016, 12:22
El halo que si veig a la banda esquerra de les roques, provaré de retocar-lo. Supòs que sa creat en el moment d'aclarir negres. Referent a la distància des de la càmera fins a les roques tenia uns 2,3 Km. Aquest dia duia un sigma 150-400 que no vaig poder emprar al màxim rendiment (tant sols 183 mm de focal), ja que si no tan sols veia el sol i no sortia res de terra.

Lafebre
19/09/2016, 17:55
Primer de res, dir-te que la foto és molt bonica, Cisco. Els colors els trobo molt encertats i, tal com ja t'han comentat, la planificació va ser excel·lent. Si vas a retocar l'halo, vigila, perquè n'hi ha tant a la banda esquerra com a la dreta. Coincideixo amb el Juan respecte el marc. Aquest tipus de marcs "estripats" trobo que no van bé a tots els tipus de fotos. Bona foto, però, Cisco.

Carlos Silvestre
20/09/2016, 15:21
Ese sol es tremendo y la composición buena, buena. Magnífico trabajo.