Ver la versión completa : Capvespre a Favaritx
Tito Felix
19/09/2016, 21:27
Diumenge passat vaig anar a fer proves amb filtros. Aquesta foto està feta a les set d'es capvespre. Vaig emprar un filtre degradat per el cel i un nd 1000. ISO 100 ..... f/5.6....20 sg.
Per cert, no m'agrada com ha quedat el cel....
6689
Jaume Franch
19/09/2016, 22:23
L'enquadrament de luxe.
Hi veig una dominant groga.
Si amb Photoshop fas:
Imagen>Tono Automàtico, veuràs un petit canvi en aquest sentit i crec que el cel guanya en aspecte.
Bona foto Tito.
Carlos Silvestre
20/09/2016, 15:22
Totalmente de acuerdo con Jaume.
Joan A. Gomila
20/09/2016, 17:57
Certament te una tonalitat groga però tenc dubtes de si es una dominant produida pel ND o si és per haver disparat durant l'hora daurada amb una temperatura massa càlida...
A jo el cel si que m'agrada com ha quedat. Sa compo també m'agrada tot i que el far el veig massa a prop de l'extrem de la foto.
La foto m'agrada molt. Compaeteixo l'opinió d'en Joan A. respecte el far, que està una mica massa a prop de l'extrem… però vaja. La tonalitat groga que comenta en Jaume a mi no em molesta. Tal vegada, com apunta en Joan, pot ser deguda a l'hora de disparar la foto. O potser buscada per l'autor, si ell la prefereix així. Però en cap cas ho puc considerar com quelcom a corregir. Bona foto, Tito!.