PDA

Ver la versión completa : Força i suavitat

Bep Taltavull
20/09/2016, 15:52
Otra de la salida del Fotoclub del Cercle Artistic.

Quiero disculparme por estar tanto tiempo ausente, pero he seguido todo. Demasiadas ocupaciones.

Quise plasmar en la misma toma la fuerza y la suavidad de la naturaleza con ese cielo y ese mar sedoso con las transparencias en primer plano.

ISO 100.............f/4.........vel. 30"...........focal 26mm.............temp. 10.000K..............ND 6 passos + polaritzador + cartulina negra

6693

Lafebre
20/09/2016, 19:45
Quina profitosa sortida que vàreu fer! Cada autor ha interpretat la mateixa escena d'una manera molt different, i totes amb resultats molt bons. Molt bona foto, Bep.

Jaume Franch
20/09/2016, 22:22
Molt bona , Bep !

Francisco Aviles
20/09/2016, 22:39
Molt Bona , Bep !!

Carlos Silvestre
21/09/2016, 11:22
Otra excelente versión.

Joan A. Gomila
22/09/2016, 07:47
Bona versió, Bep.

M'agrada l'ús que has fet del polaritzador que permet veure les roques submergides que hi ha davant l'illot.

Em sorpren la temperatura que li has donat, ja que tan tu com jo estavem disparant amb temperatures més càlides. Supòs que ho has modificat en ACR obeint al teu gust personal per aquesta imatge en concret.

Bep Taltavull
22/09/2016, 11:14
Bona versió, Bep.

M'agrada l'ús que has fet del polaritzador que permet veure les roques submergides que hi ha davant l'illot.

Em sorpren la temperatura que li has donat, ja que tan tu com jo estavem disparant amb temperatures més càlides. Supòs que ho has modificat en ACR obeint al teu gust personal per aquesta imatge en concret.

Gràcies Joan, per la teva observació. M'has fet repassar les dades i he vist que em vaig equivocar al escriure-ho.

Està tirada a 10.000K, d'altra manera seria moolt més freda. Perdonau l'error, em vaig liar amb la que vaig posar a retrat que era a 6.000K.

També em vaig oblidar de dir-vos que també vaig clonar el cartell i la boia

Gràcies de nou :very_drunk:

Joan A. Gomila
22/09/2016, 11:34
Gràcies Joan, per la teva observació. M'has fet repassar les dades i he vist que em vaig equivocar al escriure-ho.

Està tirada a 10.000K, d'altra manera seria moolt més freda. Perdonau l'error, em vaig liar amb la que vaig posar a retrat que era a 6.000K.

També em vaig oblidar de dir-vos que també vaig clonar el cartell i la boia

Gràcies de nou :very_drunk:

Ho trobava extrany que no es veiés més blava amb 6000ºK, però com que no dubtava del que tu deies, donava per fet que l'havies modificada.....ara ho entenc, jejeje.

Pepe Peñafiel
22/09/2016, 17:09
Me encanta ese contraste entre ese mar sereno ( precioso color) y ese cielo tan dramático.