PDA

Ver la versión completa : Barques a Calella



Lluis Surralles
01/10/2016, 21:53
Una de les fotos que he fet aquestes vacances. Falta aire per l´esquerra pero no es podia fer res mes. Ve a esser com l´esquerra d´aquest pais: que no es pot fer res mes.6755

Jaume Franch
01/10/2016, 22:04
Lluís, et recordo que està totalment prohibit parlar de política a aquest fòrum.

La foto: aquest mar sense informació no em convenç.

Lluis Surralles
01/10/2016, 22:17
Lo del mar està buscat. Lo de la politica, una broma sense mala intenció. Ho sento

Jaume Franch
01/10/2016, 22:26
Lo del mar està buscat. Lo de la politica, una broma sense mala intenció. Ho sento

Lo del mar, si a tu t'agrada, res a dir.
Lo de la política: Ja ho sé que no hi ha mala intenció, per descomptat. Però, amb aquests temes sóc molt estricte en el fòrum FF, No t'ho prenguis malament, per favor.

Lafebre
02/10/2016, 12:58
Per mi aquesta foto té dues lectures, dos aspectes ben diferents, Lluis. Deixa'm que et digui. La part positiva, és que els grisos i contrast de tota la foto (excepte l'aigua), els trobo molt bons. També em sedueix l'idea de deixar l'aigua sense detall, és una interpretació valenta que pot donar molt de sí. Aquest són els dos aspectes, al meu parer, molt positius. Els que no em convencen són, per una part, precissament l'aigua. Si estigués totalment blanca, perfecte, però aquestes miniombres, com a taques, una espècie de si-però-no, li donen un aspecte "brut" que fa que es perdi el toc d'originalitat i gosadia. El segon aspecte que no m'acaba d'agradar és tanta zona d'aigua per sobre de les roques. Sincerament, al meu criteri crec que li pots arribar a treure bastant més de suc.

Bep Taltavull
04/10/2016, 20:29
Estic d'acord amb el comentari d'en Vicenç. Bon tractament :very_drunk:

Joan A. Gomila
08/10/2016, 13:19
Jo també estic ben d'acord amb en Vicenç.

Destacar el fet de que, tot i les dificultats per tenir un enquadrament bó, vas fer la foto igualment. Millor açò abans que una "no foto".