PDA

Ver la versión completa : Pescadores



Pedro Riveiro
04/10/2016, 11:56
Passeig per la platja de Matalascañas Huelva.
F-11 1/5 S. Iso -100 32mm.

6774

Francisco Aviles
04/10/2016, 16:11
Bona compo, Pedro
En es meu monitor li falta algo de llum

Lafebre
04/10/2016, 17:01
Encara que està clar que no estava assolellat, coincideixo amb en Xiscu de que li manca llum, a la foto. Respecte la composició, al meu parer, la part dreta de la foto queda molt buida i hi ha massa cel, també buit, que no aporta res. Si la foto fos meva, per la part dreta la retallaria deixant igual espai respecte la canya de pescar com el que hi ha a la banda esquerra respecte l'altra canya. I pel que fa el cel, el retallaria a discreció, sense manies, que t'agradi. Si et ve de gust, prova-ho, a veure que et sembla.

Jaume Franch
04/10/2016, 19:49
D'acord amb el comentari de'n Vicenç.

Bep Taltavull
04/10/2016, 20:41
D'acord amb en Vicenç, però l'autor té la darrera paraula.

Pedro Riveiro
05/10/2016, 16:05
Moltes gràcies a tots per fer comentaris.
Vicenç i intentat realitzar les correccions que apuntes i al meu paré segueix agradant més la primera ¿que us sembla a vosaltres?

6779

Jaume Franch
05/10/2016, 21:51
Aquest retall em sembla be, però la foto, en general, no em fa el pès. Deu ser la llum... o potser aquest cel tan poc atractiu. No sé.

Raul Sintes
06/10/2016, 09:33
Supòs que un no cerca aquesta foto donat les circunstàncies de la llum i cel pla, però si porta la càmera i es troba amb aquesta escenari, és clar que dispara.
Pel meu gust, està millor la segona versiò, l'enquadrament equidistant de les dues canyes millora la simetria de la imatge, en quant al cel, tampoc aportava res la part retallada. Però entre gustos...

Pedro Riveiro
06/10/2016, 10:57
Al meu punt de vista el que jo volia ensenyar era una composició de línies paral·leles amb el detall principal a la part inferior i a mesura que la mirada recorre cap amunt es va perdent la intensitat de l'escena.
Bé, crec que un cel no ha de tenir núvols perquè sigui atractiu en aquest cas no té cap zona cremada.
Prenc nota que no a agradat aquesta fotografía.No passa res per això estem aquí, no he aconseguit transmetre la meva visió.

Carlos Permuy
06/10/2016, 11:07
A jo m'agrada més sa primera... crec que jugant un poc amb es photoshop es pot aconseguir que es cel sigui més atractiu però a jo si que m'agrada aquesta composició. Es més, crec que haver-hi tant de cel fa que et fixis més amb lo que en Pedro vol transmetre que, per cert, és lo primer amb lo que m'he fixat: ses línees paral.leles. Per jo, enhorabona Pedro, m'agrada molt. Encara que no sé si sa meva opinió serveir per gaire ja que jo sóm es més flac de tots aquí! :)

Lafebre
06/10/2016, 11:51
Pel que fa el retall, m'agrada més aquest, per això t'ho vaig comentar. (si no ho hagués provat abans, no t'ho hagués proposat. Però com dic sempre, això és una qüestió de criteri molt personal). Continuo pensant, però, que s'ha d'arreglar el tema de la llum.

Carlos Silvestre
06/10/2016, 18:28
Llego tarde pero suscribo las opiniones.

Pedro Riveiro
07/10/2016, 07:34
Moltes gràcies a tots per fer comentaris.
Carles, tots els comentaris són ben rebuts.
Vicenç prenc nota de tot ja que els teus consells són molt a tenir en compte ets un mestre per a mi.

Lafebre
07/10/2016, 17:49
Moltes gràcies a tots per fer comentaris.
Carles, tots els comentaris són ben rebuts.
Vicenç prenc nota de tot ja que els teus consells són molt a tenir en compte ets un mestre per a mi.
Gràcies pel teu comentari, Pedro, però no crec que pugui ser mestre de ningú. Tan sols dic el que penso i explico el que sé.

Joan A. Gomila
09/10/2016, 15:16
Crec que amb el retall la foto ha millorat. M'agrada l'escena que has captat. Ben vista.