Lafebre
22/10/2016, 10:35
Tot just avui fa una setmana que aprofitant la nostra anada a Menorca amb motiu de la inauguració l'expo, en Jaume i en Carlos van improvisar una sortida fotogràfica, (gràcies, Jaume; gracias, Carlos!!). Jo, que no estic gens avesat a fer servir filtres degradats, cartrolines ni altres estris similars que feu servir sovint els que en sabeu, i molt, d'aquest tipus de fotogrtafia, vaig fer el que vaig poder, però tenia l'obligació moral de pujar-ne un testimoni.
La foto que us presento és el resultat de la fusió de dues fotos. Una de la lluna/cel/aigua i l'altra de les roques. Les dades comuns per les dues fotos són: ISO 200, Nikkor 70-200 a 116 mm, f/13. Velocitat d'obturació per la foto del cel, 1/15 sec; velocitat d'obturació per la foto de les roques, 0,4 sec. Pel processat individual s'ha fet servir només l'ACR. Un cop fusionades les dues fotos, s'ha retallat lleugerament la foto final per dalt i per la dreta a efectes d'enquadrament final, però mantenint la proporció de mides del sensor.
Una vegada més, moltes gràcies a tots per la vostra acollida, companys.
6876
La foto que us presento és el resultat de la fusió de dues fotos. Una de la lluna/cel/aigua i l'altra de les roques. Les dades comuns per les dues fotos són: ISO 200, Nikkor 70-200 a 116 mm, f/13. Velocitat d'obturació per la foto del cel, 1/15 sec; velocitat d'obturació per la foto de les roques, 0,4 sec. Pel processat individual s'ha fet servir només l'ACR. Un cop fusionades les dues fotos, s'ha retallat lleugerament la foto final per dalt i per la dreta a efectes d'enquadrament final, però mantenint la proporció de mides del sensor.
Una vegada més, moltes gràcies a tots per la vostra acollida, companys.
6876