PDA

Ver la versión completa : Pàrquing

Lafebre
02/11/2016, 13:38
A NY no és fàcil ni barat aparcar, i menys a segons quins barris. És per això que es busquen solucions de qualsevol tipus, com la d'aquest pàrquing mecanitzat. El preu de l’aparcament pot arribar a 12 dòlars... la mitja hora!

6938
ISO 320
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/7,1
1/400 sec.

Jaume Franch
02/11/2016, 21:53
Bon document, Vicenç.
Una pregunta: m'ha semblat que aquestes fotos de NY ténen un processat dur.
No és que em desagradi, en absolut. Però voldría saber si és cert que el tractament és especial.

Francisco Aviles
02/11/2016, 22:44
Val la pena anar caminant en aquesta ciutat, Bona imatge !!

Lafebre
03/11/2016, 14:08
Bon document, Vicenç.
Una pregunta: m'ha semblat que aquestes fotos de NY ténen un processat dur.
No és que em desagradi, en absolut. Però voldría saber si és cert que el tractament és especial.
Jaume, no hi ha cap tractament "especial" en aquestes fotos. El que sí que hi ha, com sempre, és que cada foto l'edito segons el seu context, al meu criteri, que pot no ser coincident amb el criteri d'altres. Més dura, més suau, més contrast, menys contrast, amb un punt de desenfocament, en monocrom... però res especial.

Jaume Franch
03/11/2016, 14:47
Jaume, no hi ha cap tractament "especial" en aquestes fotos. El que sí que hi ha, com sempre, és que cada foto l'edito segons el seu context, al meu criteri, que pot no ser coincident amb el criteri d'altres. Més dura, més suau, més contrast, menys contrast, amb un punt de desenfocament, en monocrom... però res especial.

Gràcies Vicenç.

Pepe Peñafiel
03/11/2016, 17:06
Curiosa imagen Vicens, llena de colorido ,o sea muy neoyorquina, pero tremendamente curiosa.No había visto un aparcamiento así.
Están locos estos romanos (obelix dixit)

Carlos Silvestre
03/11/2016, 19:47
No es de las que yo identificaría como "tuya" pero es un buen documento urbano.