PDA

Ver la versión completa : Bulets -1



Maria Barber
12/11/2016, 19:58
7011
Nikon D 750 F. 7/1 - S. 176 ISO 100 - 197mm

Jaume Franch
12/11/2016, 20:45
Preciosa foto , amb bona composició ( potser li manca un poquet, molt poc, d'aire per l'esquerra, o n'hi sobre per la dreta)
Si li baixes una mica les altes llums la foto millorarà, perque està sobreexposada.
En vicenç t'ha comentat que aniría be que els bolets de davant també tinguessin focus. Imagino que saps que hauría calgut fer. no?

Lafebre
12/11/2016, 20:56
En vicenç t'ha comentat que aniría be que els bolets de davant també tinguessin focus. Imagino que saps que hauría calgut fer. no?

Jaume, si no vaig errat, aquest comentari l’he fet a l’altra foto

Jaume Franch
12/11/2016, 20:59
Jaume, si no vaig errat, aquest comentari l’he fet a l’altra foto
Sí, pot ser vicenç, però és que al rectificar la ubicació i el títol de les fotos de na María , pot ser que m'hagi confós. Disculpa.

Carlos Silvestre
12/11/2016, 21:50
Buena composión y desenfoque del fondo. Lástima que no estén todas las setas enfocadas. ¿Conoces el sistema de apilamiento de imágenes para conseguir un mejor enfoque? Si no recuerdo mal Jaume colgó en este foro o en YouTube un tutorial al respecto.

Lafebre
13/11/2016, 12:42
Sí, pot ser vicenç, però és que al rectificar la ubicació i el títol de les fotos de na María, pot ser que m'hagi confós. Disculpa.
No t'haig de disculpar de res, Jaume. Ho deia per no confondre la Maria.

Joan A. Gomila
13/11/2016, 22:36
D'acord amb en Jaume, tot i que a jo m'agrada la disposició dels elements, vull dir que no em molesta gaire la manca d'espai de l'esquerra (potser se n'hi podria haver donat una micona més, però no gaire) i em sembla bé haver deixar més espai a la dreta.
El tema d'enfocar els bolets del primer terme i de les altes llums ja te l'han comentat, així que res més a dir.