PDA

Ver la versión completa : El feligrès



Lafebre
19/11/2016, 12:42
Em va semblar si més no xocant el posat d’aquest suposat feligrès a la catedral de Sant Patrici.

7071
ISO 4000
Nikkor 24-70 a 56 mm, f/5,6
1/20 sec.

Carlos Silvestre
19/11/2016, 18:50
Me imagino el tl típico ricachón que ha venido a pedir perdón privado por sus fechorías públicas. O está pensando lo que se podría construir si dinamitasen la catedral.

Antoni Cladera
19/11/2016, 18:56
amén de nou!!
una cosa no m'acaba de convèncer i és, per mi,que a 5,6 ni hi ha poc DOF ni massa... l'efecte mifg desenfocat no m'acaba de fer.
el moment, de cine!

Lafebre
20/11/2016, 13:22
... O está pensando lo que se podría construir si dinamitasen la catedral.
No les des ideas, Carlos. El "amigo" Trump tiene su domicilio y sede a pocos metros de ahí.

Lafebre
20/11/2016, 13:32
amén de nou!!
una cosa no m'acaba de convèncer i és, per mi,que a 5,6 ni hi ha poc DOF ni massa... l'efecte mifg desenfocat no m'acaba de fer.
el moment, de cine!
Estic d'acord, Toni. A mi m'agrada molt visitar aquesta preciositat d'estil neogotic i duia la càmera preparada per fer vistes de l'interior (ISO 4000, preselecció de diafragma a f/5,6. Exemple, la miniatura), però en quant vaig veure "el feligrès", l'únic que em va preocupar va ser que ell no canviés de posat, actuar ràpid i pasar el més desapercebut possible.

7076

Antoni Cladera
20/11/2016, 13:43
Totalment comprensible. Hagues fet el mateix...
El lloc hi queda, el moment efímer no [emoji6]


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Cisco Dura
20/11/2016, 18:49
El que més m'agrada de la foto és que la postura del feligrès ens dóna a les persones que veiem la foto, un ventall de possibilitats per opinar el que realment està pensant o fent aquest suposat feligrès. Molt ben vista. Tècnicament: amb el comentari d'en Toni i la teva resposta ho veig molt correcta.

Pepe Peñafiel
24/11/2016, 19:48
Son momentos efímeros y de una riqueza altísima en la imagen. Me parece que todo lo que se ha comentado da una clara idea de la situación.
El momento captado es realmente muy bueno Vicenç.
Me gusta. Y me lleva a intentar descifrar que estaría pasando por la cabeza de esta persona.

Joan A. Gomila
03/12/2016, 16:56
Valoro molt possitivament el haver reaccionat ràpid per no perdre l'escena.

En la part negativa, no m'agrada la manca de nitidesa de la zona dels braços i de les mans. Desconec si és per manca de PdC o per que el subjecte estàs movent lleugerament els braços.