PDA

Ver la versión completa : Capvespre per Cala Morell



Manel Almar
20/11/2016, 09:15
Aquest passat diumenge, van fer una sortida en Juan , en Joan A., en Bep i jo..esperant que sortigues sa lluna..i com tothom ja sap no va sortir...i per no marxar de buits, vam decidir fer sa posta de sol.
Aqui vos deix aquesta imatge, vaig fer servir un nd 400, i li he fet un bon retall per que m´agradava mes apaïsada, que no pas com estava s´original.
Tot com sempre amb es processat Acr i Ps.
Ses dades exif nikon d7000 sigma 18-250 f8 4 segons iso 200.
7075

Jaume Franch
20/11/2016, 11:58
Guapa panoràmica

La part del sol no em convenç.
Sembla com si haguessis forçat baixar altes llums i s'hagués posteritzat.

Pregunta :
En aquest cas, amb aquest alt rang dinàmic no s'hauria de intentar fer un bracketing o similar (una per les altes llums i l'altre)?

Antoni Cladera
20/11/2016, 12:28
Bon enquadrament Manel... coincidesc amb en Jaume en quant a les llums....
bona!

Lafebre
20/11/2016, 13:19
Coincideixo amb els comentaris d'en Jaume i en Toni. I afegeixo, em sobra una mica de foto per la dreta. Bona, Manel!

Cisco Dura
20/11/2016, 18:55
També pel meu gust en sobra un poc de foto per la dreta i donaria un poc més d'aire per la part de baix. En les llums coincidesc amb en Jaume

Antoni Cladera
21/11/2016, 10:04
una altra apreciació llegint els comentaris dels companys... fixe't Manel amb una cosa: si poguessis posar, o esperar quan passi, la zona del sol a aquesta banda dreta, l'equilibri de la imatge seria perfecte! Apunte't la planificació i la fas (una idea) quan el sol es posi a la dreta (estiu)
ja veuras que, amb el pes del taronja, l'equilibri visual el claves!!

Manel Almar
27/11/2016, 09:45
Moltes grácies bona gent ei-7

Pepe Peñafiel
27/11/2016, 11:56
Esta imagen, que me gusta, me transmite dos cosas, Lo que comentan los compañeros que tienen toda la razón y la ejecución , creo que hubiese realizado el mismo encuadre que tú Manel y por lo tanto los mismos puntos a mejorar que comentan los colegas.

Carlos Silvestre
27/11/2016, 12:22
Lo siento Manel pero hecho más leña al fuego: la encuentro con un recorte demasiado drástico por abajo. Ese acantilado se queda en "acan" solamente.
Creo que la idea que te da Toni es buena para equilibrar la foto.