PDA

Ver la versión completa : No es un Bode



Francisco Aviles
20/11/2016, 21:15
Hola, a todos@s, ya de vuelta de mis vacaciones,os enseño esta imagen de la Isla Mauricio, por cierto una preciosa isla
En este viaje he estrenado una pequeña camara compacta, muy comoda para viaje y creo que ..cuando la sepa usar puede dar buenos resultados, aver que opinais
Camara Fujifilm X70
f/7,1
1/125
Iso 200
distancia focal 35 mm7081

Carlos Silvestre
20/11/2016, 21:30
Bonito bode...eeeh...paisaje. La verdad es que para viajes las compactas de calidad son una gozada.

Francisco Aviles
20/11/2016, 23:07
Si, Carlos y comodas, facil de llevar una pasada...

Jaume Franch
20/11/2016, 23:51
Bonito paisaje.
No crees que podrías poner la serie de fotos del viaje en el apartado de Reportajes y Proyectos?
O es que esta quieres crítica en particular?

Francisco Aviles
20/11/2016, 23:54
Jaume, en este apartado, he visto muchas fotos de viajes de otras personas de este foro, si yo no puedo ponerlas no las pondré, Gracias

Antoni Cladera
21/11/2016, 09:55
canvi de tercio... si!
me falta tancar la imatge per baix....
quin viatge!!

Jaume Franch
21/11/2016, 10:06
Jaume, en este apartado, he visto muchas fotos de viajes de otras personas de este foro, si yo no puedo ponerlas no las pondré, Gracias

¿Qué dices?
Creo que tendré que telefonearte para que nos entendamos.

Lafebre
21/11/2016, 12:19
Ben tornat, Xiscu. Veig que per "Can Mauricio" no has perdut pas el temps, fotogràficament parlant. Si aquesta és només una mostra del que vols pujar, la cosa promet. La foto és preciosa, però crec que li sobra bastant de tros per la part inferior i, sí, llavors et quedaria en format "panoramic". Si et ve de gust prova-ho, i tu mateix. Bona foto, Xiscu!

Francisco Aviles
22/11/2016, 19:21
Moltes, Gracies, Vicenç
havia pensat en retallar-la per baix, però no volia perdre el reflex dels núvols a l'aigua.
Però estic d'acord que en format panoràmic, quedaria molt bé

Joan A. Gomila
03/12/2016, 16:52
M'interessa molt veure com respon aquesta càmera. Em podries dir quin ISO màxim accepta?

En quan a la foto la veig ben equilibrada de llums i ombres, no m'he mirat l'histograma però m'imagin que deu estar ben equilibrat. Com vas mesurar la llum? Puntual, ponderada central o matricial? Tenies la càmera en automàtic o en una altra posició?