PDA

Ver la versión completa : A vista d'ocell



Lafebre
30/11/2016, 14:00
Aquesta és l'espectacular vista que es pot gaudir des del mirador de l'edifici del meu fil anterior.

7154
ISO 800
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/6,3
1/80 sec.

Carlos Silvestre
30/11/2016, 17:27
ESpectacular como bien dices. Pienso que no es fácil encontrar la composición óptima ante tanto edificio pero aquí lo haces de maravilla: nos diriges desde el edificio alto de la izquierda, cruzando por los puentes y llegando al otro grupo de rascacielos del ángulo opuesto

Jaume Franch
30/11/2016, 18:33
Preciosa. D'acord amb el comentari de'n Carlos S.
Inintencionadament (suposo) ens convides a pensar, fotogràficament parlant. Al menys a mí.
He pensat: i amb un gran angular?; i una panoràmica?... lo nostre ja és vivi.:very_drunk:

Francisco Aviles
01/12/2016, 09:55
Bona foto i llum , com tú saps de dificil composició son aquet tipo de foto

Bep Taltavull
01/12/2016, 19:25
Simplement espectacular!!!

Seguint amb l'ideia d'en Jaume, diria que es podria fer una panoràmica, però no amb un gran angular, si no amb una focal de 35/50mm

i fer un mosaic, així no tenim tanta distorsió i l'acoblament es molt més perfecte.

Alberto Pons
01/12/2016, 23:35
Impresionante imagen según como la miras hasta da vértigo

Lafebre
02/12/2016, 13:41
Gràcies per comentar, companys!

Jaume, Bep,
Agraeixo, i molt, les vostres idees sobre la panoràmica. El problema, és que és molt dificultós fer panoràmiques des d'aquest lloc. M'explico. El mirador de la Freedom Tower és l'únic dels tres grans miradors d'aquesta ciutat (els altres dos són el de l'Empire State Building i el Top of the Rock, al Rockefeller Center) que no té sortida a cap terrassa exterior, mentre que els altres dos sí que en tenen, de terrassa oberta. Això t'obliga a fer les fotos des dels finestrals, darrere els vidres. És una llàstima però és així. A l'hora de fer les fotos s'ha de vigilar molt perquè no et surtin reflexes al vidre, i vaig haver de fer-la amb el parasol pressionant sobre el vidre i amb un fulard de la meva filla acabant de tapar excletxes de llum. Oi que no es nota que està feta des de darrere un vidre? :).
Els finestrals (enormes) donen vista als 360º i com podeu imaginar, tinc fotos des de tots els cantons i amb varis tipus de llum, fins a negre nit, però aquesta vista en concret, per mi, és la millor.

Hi ha un fotofindero que les properes festes de Nadal estarà visitant aquesta ciutat i li he recomentat que, si pot, no es perdi cap dels tres miradors que he comentat. A veure que n'opina quan torni.

Jaume Franch
03/12/2016, 12:24
Gràcies per aquest comentari, Vicenç.
Ens ajuda a contextualitzar la foto.

Juan Cuadros
04/12/2016, 18:18
La encuentro fantastica...dan ganas de salir volando. Las luces una pasada. Enhorabuena!!.

Pepe Peñafiel
06/12/2016, 10:07
Una maravilla, si no comentas que estas haciendo la foto detrás del ventanal no se nota. Una vez leí que para intentar que no se note la cristalera hay que pegar , como has hecho tú, el objetivo al cristal.