PDA

Ver la versión completa : Pels voltants d'es Far d'Artrutx



Joan A. Gomila
24/12/2016, 18:39
Com que feia estona que no en penjava cap de foto, ara en pos dues de seguides. També és d'un altre passeig per sa vorera de la mar de far ja unes setmanes.

Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 50, f/11, 10 segons amb ND i degradat.

Val a dir que no m'he preocupat de sa verticalitat d'es far per que a jo m'agrada tal qual està amb independencia de que pugui estar més o manco adreçat ja que, per jo, açò també forma part del l'encant dels grans agulars.

7378

Bep Taltavull
24/12/2016, 21:14
M'encanta tot Joan, menos s'horitzó centrat, pel demés la trob boníssima. Felicitats!!!

Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk

Joan A. Gomila
25/12/2016, 14:44
Moltes gràcies, Bep, per es teus comentaris.

El que dius de lo centrat de l'horitzó també hi estic d'acord amb tu i, tot i que de vegades deim allò de que ses regles alguna vegada s'han de rompre, en aquest cas no és així.

Potser hauria hagut de retallar el cel però em feia vessa perdre un tros de la part dinàmica de la foto.

Es problema va ser a l'hora d'enquadrar, ja que aquest cucó està ben a la vora de la mar i per a poder-lo incloure dins s'enquadrament vaig haver de posar el trespeus a pocs centímetres del petit acantilat (deu haver una caiguda de 2 ó 3 metres des d'on jo estava fins a la mar) que hi ha en aquesta zona, es a dir que jo no em vaig poder col.locar darrera la càmera i tan sols podia guaitar des del lateral a la vegada que aguantava el trespeus per que em feia por que un cop de vent m'el tirés a la mar i el tema de l'horitzó s'em va escapar i només em vaig preocupar de que dins s'enquadrament hi hagués el cucó i el far en una posició que m'agradàs.

Jaume Franch
25/12/2016, 21:13
Supòso que amb aquesta exposició de 10 seg. cercaves la dinàmica dels núvols.
Pel meu gust m'agradría veure aquesta mateixa foto sense.

Bona foto, Joan A.

Joan A. Gomila
26/12/2016, 11:30
Així és Jaume, ja quan vaig sortir de casa i vaig veure els núvols que hi havia al cel i com bufava el vent, vaig decidir la foto que volia fer.

Lafebre
26/12/2016, 14:00
M'agrada tal qual ens l'has pujat, Joan A. En aquest cas, a l'haver-hi l'edifici del far allà on és, trobo que fins i tot l'horitzó centrat no em desagrada. Pel meu gust, molt bona foto, Joan A. :very_drunk:

Joan A. Gomila
26/12/2016, 19:51
Moltes gràcies pels teus comentaris, Vicenç, estic content de que t'agradi.

Francisco Aviles
26/12/2016, 23:16
Bona, Foto Joan !!

Lluis Surralles
27/12/2016, 09:17
M´agrada, Joan. Aquest primer terme amb tan detall està molt bé.

Carlos Silvestre
27/12/2016, 13:36
Es que apetece meter todo en la foto: tanto las piedras del primer plano como la dinámica de las nubes. Me gusta tal cuál la has subido.