Ver la versión completa : Al·lot i on a
Joan Carres
22/01/2017, 11:16
Hola companys! Seguint les indicacions d'en Vicenç i d'en Jaume m'atreveixo a pujar una foto a l'apartat dels mestres, encara que estic molt, molt, lluny de ser-ho. Els comentaris que heu fet a les fotos que hi pujat a principiants els hi trobat molt interessants i m'han ajudat molt. Moltes gràcies. És un plaer estar amb vosaltres.
La Gomera, al capvespre, platja negra i un al·lot jugant amb una ona.
7554
Nikon d750. Nikkor 70-300 f4,5-5,6 a 300mm. f5,6 1/1000 ISO400.
Jaume Franch
22/01/2017, 12:21
Preciosa, Joan.
Et faré un comentari "perfeccionista" que no desmereix en absolut aquesta bona foto.
No sé si vas tenir en compte la regla dels 2/3 a l'hora de enquadrar, perque dóna la sensació que desplazant la càmera una mica a la dreta ho haguessis aconseguit.
Jo he fet la prova i crec que , partin d'aquesta foto, es pot enquadrar com et comento. He guardat una mostra, però sería interessant que ho probessis tu. No pretenc dir-te que la substitueixis, sino que em sembla interessant ( si no ho has fet ja) revisar el concepte aquest d'enquadrament respectant la regla esmentada.
Un altre exercici que t'anirà be, és modificar el títol. A veure si recordes com es fa.
Una curiositat: Tinc una foto de canàries, crec que és de una platja de La Palma, que juraría que és del mateix lloc amb una imatge molt semblant , d'una mare i un nen, però sense sol. Al fons i a ma dreta d'aquesta platja hi ha un espigó?
Més cosa: Has pujat la teva primera foto al fòrum de crítica. Molt be. És a on correspòn.
Enhorabona per la foto.
EscarapelaFF 40x
Joan A. Gomila
22/01/2017, 12:40
Seguint una mica en sa linea que ha apuntat en Jaume, una opció seria retallar una mica la zona esquerra de la foto i també un poc de la zona superior.
Una altra cosa que es podria mirar seria fer coicidir l'inici de l'ona amb el vertex inferior dret de la foto, però en aquest cas concret es perdrien els reflexos de la zona de dalt a la dreta de la foto i no se si una cosa compensaria l'altra...
Jorge Castro
22/01/2017, 19:44
Me gusta mucho Joan. Los brillos, la gama de colores, … En cuanto a la composición, estando de acuerdo con Jaume y Joan A. , para mi hubiera sido mas importante que la figura del niño se recortara sobre un fondo mas homogéneo, por ejemplo, cuando la hola esté mas retirada, pero vamos es una simple apreciación en una foto que es muy buena.
Francisco Aviles
22/01/2017, 23:30
Molt bona Joan, apart de lo que et diuen, es una molt bona imatge
Joan Carres
22/01/2017, 23:30
Gracias Jaume, Joan A. y Jorge por los comentarios. Subo ahora la que me pide Jorge, con la composición siguiendo la regla de los tercios. ¿Que os parece?
7562
Las dos fotos son muy buenas si sabes aprovechar su potencial. En esta última, el punto donde se cruzan el tercio izquierdo con el tercio superior está en la oreja del niño. Si le recortas un poco por arriba, ganará mucho.
Jaume Franch
23/01/2017, 13:08
Practicament tens la foto que et proposavem.
Falta que a tu et convenci o t'agradi així.
MOlt be Joan.
Les dues fotos m'agraden, Joan, però pel meu gust està millor la segona que no pas la primera. En veure-la, t'anava a proposar que jo encara la retallaria una mica més per dalt, i després he llegit el comentari d'en José proposant-te el mateix. Bona foto, Joan!. :very_drunk:
Francisco Aviles
23/01/2017, 19:08
Molt Bona, Joan !!
M´Agrada més la segona
Joan A. Gomila
23/01/2017, 19:45
Les dues fotos m'agraden, Joan, però pel meu gust està millor la segona que no pas la primera. En veure-la, t'anava a proposar que jo encara la retallaria una mica més per dalt, i després he llegit el comentari d'en José proposant-te el mateix. Bona foto, Joan!. :very_drunk:
+1
Jorge Castro
23/01/2017, 19:50
Me encanta. Tiene mas fuerza que antes Joan. Además aprovechas el reflejo donde aparece toda la figura. Perfect.
Carlos Silvestre
25/01/2017, 11:44
Bueno, un recorte por aquí y por allá. Yo no lo veo en este caso tan claro. A veces la regla de los tercios no mejora demasiado la imagen. A mi me vale la composición inicial.