PDA

Ver la versión completa : Arjub



Raul Sintes
05/02/2017, 20:54
Amb el vent que ha fet avui, ha tocar anar dins sa marina a passejar i m'he topat amb aquest arjub (és un mot àrab per dir un pou)
Esper que vos agradi i si no, foteu-me canya!!
F/7; iso 200; 1/5" focal 36 mm.



7612

Jaume Franch
05/02/2017, 22:38
Ja m'agradaría fotre't canya, però hauràs de pujar una foto que no sigui tan correcte com aquesta.
Va, ho intentaré. Pot ser que h hagi un pel de sobre-enfocament?.

Guapa foto i testimoni.

Per cert: la paraula arjup em sona a aljub i a algibe , en castellà. Però, si té relació amb aquestes acepcions, crec que no es refereix a un pou , sino a una construcció destinada a amagatzemar aigua de la pluja.
No sé, potse rvaig equivocat.
El de la foto és un pou?

Lafebre
06/02/2017, 13:00
No, Raül, no, avui no et fotaré canya com altres vegades ;). M'agrada força, tant en angle de la presa i composició com en edició. A destacar les textures i gamma de tons de la pedra. Bona, Raül!

Francisco Aviles
06/02/2017, 13:50
Molt Guapa !!
Raúl


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Raul Sintes
06/02/2017, 17:38
Ja m'agradaría fotre't canya, però hauràs de pujar una foto que no sigui tan correcte com aquesta.
Va, ho intentaré. Pot ser que h hagi un pel de sobre-enfocament?.

Guapa foto i testimoni.

Per cert: la paraula arjup em sona a aljub i a algibe , en castellà. Però, si té relació amb aquestes acepcions, crec que no es refereix a un pou , sino a una construcció destinada a amagatzamar aigua de la pluja.
No sé, pot ser vaig equivocat.
El de la foto és un pou?

Vas ben encaminat Jaume, el qui he fallat som jo,ja que en menorquí és aljub i no arjub com vaig escriure ahir. Efectivament aquest mot s'empra per descriure qualsevol depòsit-cisterne per enmagametzar aigua, pot ser que en aquest cas, hauria d'haver dit pou, però em feia gràcia emprar aquest mot quasi oblidat dins les frases coloquiales de la nostra illa.

Raul Sintes
06/02/2017, 17:42
No, Raül, no, avui no et fotaré canya com altres vegades ;). M'agrada força, tant en angle de la presa i composició com en edició. A destacar les textures i gamma de tons de la pedra. Bona, Raül!
Gracies Vicenç

Jorge Castro
06/02/2017, 20:39
Muy buena Raúl. Me gusta como foto y por lo que significa. Es curiosa la diferentes maneras de vestir los pozos que se ven por la geografía española. Este por lo que veo va con su abrevadero y todo. Muy bonita foto.

Pedro Riveiro
10/02/2017, 12:37
Bon testimoni dels dipòsits d'aigua que hi ha pels camps de Menorca i bonica foto.

Carlos Silvestre
10/02/2017, 13:18
Pienso que deberías trabajar más el contraste/luz de la edificación y oscurecer el fondo, daría más presencia al objeto principal de la foto.

Raul Sintes
11/02/2017, 21:20
Pienso que deberías trabajar más el contraste/luz de la edificación y oscurecer el fondo, daría más presencia al objeto principal de la foto.

Ya la he trabajado mucho, seguramte volveré para hacerla de nuevo ya que me quedó bastante quemada la zona de los árboles y me ha costado mucho dejarla como está. Pero estoy de acuerdo contigo que se puede mejorar.

Joan A. Gomila
12/02/2017, 21:36
Crec que tenc una foto similar d'aquest mateix aljub o pou o com trobeu que es diu jejeje.

Potser una bona idea tornar la lloc del crim, Raul tot i haver-la treballada bé durant el processat.