PDA

Ver la versión completa : Els Freus



Raul Sintes
11/02/2017, 21:24
Ayer noche me llegué hasta els Freus para tomar un contraluz con la luna casi llena, espero que os guste.

f-18; ISO 200; focal 22 mm, exp 253"

7642

Carlos Silvestre
11/02/2017, 22:51
Me adelanto a Jaume: creo que está algo caída a la izquierda. Es una foto complicada de hacer con ese contraluz tan extremo. Buen resultado y bien asumido el reto.

Raul Sintes
12/02/2017, 12:43
Gracias Carlos.
Cuando la hube subido me di cuenta de la inclinación, que no vi cuando la procesé.

Lafebre
12/02/2017, 14:20
Trobo que no deuria ser gens fàcil de fer, aquesta foto, i te n'has sortit molt i molt bé. Bona composició. M'agrada, Raül!

Jaume Franch
12/02/2017, 18:36
Mira que és bonica la foto,però això que la lluna surti sense detall, ho sento, em trenca la magia que per a mí tindría aquesta excel.lent foto.
Supòso que s'hauría de haver fet doble exposició o posar filtre. Ho ignoro, no en se prou amb aquesta modalitat.
Com sempre, no puc deixar de pensar còm seria aquesta foto en color.

Jorge Castro
12/02/2017, 19:01
La idea es muy buena Raúl y el contraluz, los brillos del agua, las nubes le dan la fuerza. En su contra lo ya dicho de la luna sin detalle y yo hubiera tratado de sacarle algo de luz a la izquierda para evitar esa masa tan oscura que aparece. Pero el conjunto es agradable.

Francisco Aviles
12/02/2017, 20:48
Dificil imagen, pero en general.. bien Raul

Raul Sintes
13/02/2017, 19:23
Mira que és bonica la foto,però això que la lluna surti sense detall, ho sento, em trenca la magia que per a mí tindría aquesta excel.lent foto.
Supòso que s'hauría de haver fet doble exposició o posar filtre. Ho ignoro, no en se prou amb aquesta modalitat.
Com sempre, no puc deixar de pensar còm seria aquesta foto en color.

Amb els núvols que hi havia penso que era bastant difícil que la lluna tingui més detall, no ho sé. He provat de fer un doble processat per acoplar les imatges i no m'ha convençut.
En quant a si és millor en color o blanc i negre, a mi m'agrada més en blanc i negre. Tenin en compte que de nit i amb les pedres de llosella grisa que hi ha per allà, de color, gaire be res de res.

Raul Sintes
13/02/2017, 19:27
La idea es muy buena Raúl y el contraluz, los brillos del agua, las nubes le dan la fuerza. En su contra lo ya dicho de la luna sin detalle y yo hubiera tratado de sacarle algo de luz a la izquierda para evitar esa masa tan oscura que aparece. Pero el conjunto es agradable.

Gracias Jorge por comentar.Ya le he respondido a Jaume referente a la nitidez de la luna, en cuanto a la roca de la izquierda, pues a lo mejor si que se podría sacar algo más de partido.

Raul Sintes
17/02/2017, 21:32
He tornat a processar aquesta foto i aquesta vegada en color ja que, la vaig imaginar en blanc i negre, però en Jaume em va insinuar que li agradaria veure-la en color i m'ho he repensat i aquí la teniu.
Ja em direu què en penseu.

7681

Lafebre
18/02/2017, 13:07
En aquest cas, trobo que la idea original del BN era l'encertada, Raül. Aquests efectes blavosos/cianosos a prop de la lluna enmig dels tons càlids de la resta del cel, no m'acaben de fer.

Jaume Franch
18/02/2017, 19:29
Si la refrèdes crec que queda millor.

Cisco Dura
20/02/2017, 14:24
A jo personalment m'agrada en blanc i negre,

Joan A. Gomila
22/02/2017, 19:29
Estic d'acord amb que el blanc i negre li queda millor tal com diu en Vicenç. Llàstima que no puguis treure detall de la lluna. Bona compo i enquadrament.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk