Ver la versión completa : La sortida
El diumenge passat es va celebrar la marató e Barcelona i vaig creure que era una bona oportunitat per que la meva nova joguina passés una prova. Sí, fa un parell de setmanes que em vaig comprar el zoom AF-S Nikkor 200-500 ED. És un f/5,6 d'obertura constant. La foto reflecteix el moment de la sortida de l'últim grup de corredors i està feta a pols des de la font de la Plaça Espanya mirant cap a la Font Màgica de Montjuïc.
7814
ISO 3200
Nikkor 200-500 a 480 mm, f/20
1/800 sec.
Francisco Aviles
14/03/2017, 17:23
Bona, Vicenç
Y molt bon pols !!
Carlos Silvestre
14/03/2017, 18:15
Ya solo la toma frontal de la salida de los corredores es llamativa pero con esos chorros detrás, la cosa se ha puesto de lujo. Has sabido buscar el lugar idóneo para transmitir esa alegre y festiva sortida.
Jaume Franch
14/03/2017, 18:18
Quina enveja que em fas, punyetero...
Quin gust deus tenir emprant aquest objectiu !!!
Enhorabona, Vicenç.
Bona, Vicenç
Y molt bon pols !!
Gràcies, Xiscu, però no és mèrit meu. Aquesta òptica té una molt, molt bona reducció de vibració.
Quina enveja que em fas, punyetero...
.
Ho entenc, Jaume, ho entenc :)
Joan A. Gomila
14/03/2017, 21:55
En primer lloc, enhorabona per la nova adquisició, segur que és una canya d'objectiu!!!!
Anant a la foto, dir-te que m'agrada molt com has enquadrat: deixant a la vista una part del carrer per on encara han de passar els corredors (que ajuda a donar profunditat) i amb els xorros d'aigua adornant la part superior de la foto.
No se si a l'Ajuntament de Barcelona saben que fas tantes i tant bones fotos, per que t'haurien de nomenar cronista gràfic oficial de la vida de Barcelona.
Tot i açò, hi ha una cosa que no m'acaba de fer de la foto: la veig com a molt "dura"...és com si tingués un excés de contrast o d'enfocament (o ambdues coses....o cap d'elles jejeje) no se si m'explic....
Una curiositat que et vull demanar: que és l'hora que marca el rellotge que hi ha sota la pancarta? si fos l'hora que no hauria de ser gairebé de nit? i si realment és l'hora...no és una hora molt poc habitual per a correr una marató?
En primer lloc, enhorabona per la nova adquisició, segur que és una canya d'objectiu!!!!
Anant a la foto, dir-te que m'agrada molt com has enquadrat: deixant a la vista una part del carrer per on encara han de passar els corredors (que ajuda a donar profunditat) i amb els xorros d'aigua adornant la part superior de la foto.
No se si a l'Ajuntament de Barcelona saben que fas tantes i tant bones fotos, per que t'haurien de nomenar cronista gràfic oficial de la vida de Barcelona.
Tot i açò, hi ha una cosa que no m'acaba de fer de la foto: la veig com a molt "dura"...és com si tingués un excés de contrast o d'enfocament (o ambdues coses....o cap d'elles jejeje) no se si m'explic....
Una curiositat que et vull demanar: que és l'hora que marca el rellotge que hi ha sota la pancarta? si fos l'hora que no hauria de ser gairebé de nit? i si realment és l'hora...no és una hora molt poc habitual per a correr una marató?
Gràcies pel comentari, Joan A. Et contesto en el mateix ordre que has fet els comentaris/preguntes. És difícil que tingui excés d'enfocament ja que sempre el faig igual per les fotos per veure en pantalla. Les fotos que van "a imprimir" és diferent, ja que depen del tipus de paper i mida de la foto, però això ja potser siguin manies meves. Et diré més, un cop "enfocades" n'hi ha d'algunes que després "les desenfoco" una mica (ja ho vaig comentar fa temps), però en Jaume -si se n'adona- em fot bronca, ha, ha, :cool: pero en aquesta foto no és el cas.
Excés de contrast? Bé, les fotos d'esport m'agraden més si van una mica més contrastades que d'altres tipus perquè crec que el tema "ho demana", però no deixa de ser un gust molt personal que pot no ser coincident amb altres gustos.
El rellotge electrònic no indica l'hora sinó que és el crono de la marató. Com ja indico en l'exposició de la foto, el moment de la presa és de la sortida de l'últim grup. La sortida la divideixen en varis grups, posant els professionals en el primer grup, però després els temps es compensen. La marató va començar a 2/4 de 9 del matí, així que la foto està presa minuts més tard de 3/4 de 9.
Joan A. Gomila
15/03/2017, 21:23
Moltes gracies per les explicacions Vicenç 😉
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Pepe Peñafiel
18/03/2017, 07:53
Tus imágenes deportivas suelen tener el plus del encuadre en muchas ocasiones. Este es una pasada. No sé cuantas vueltas darías para encontrarlo pero mereció la pena.
EscarapelaFF 100x