PDA

Ver la versión completa : Guindas

Francisco Aviles
15/03/2017, 22:56
No recuerdo, si ya os la hab7815ia enseñado, pero como no hay mucho movimiento.. os dejo este Bode

Lafebre
16/03/2017, 12:37
No em sona que ens l'haguessis ensenyat, però en qualsevol cas s'agraeix el fet que l'hagis pujat. És un d'aquells típics bodes teus que sempre tinc la impressió que em perdo alguna cosa del que vols transmetre perquè no sóc capaç d'entendre-ho. El trobo molt ben composat i equilibrat, amb una edició de luxe. No paris, Xiscu. :very_drunk:

Carlos Silvestre
16/03/2017, 12:43
Yo tampoco la había visto. Poco que añadir al comentario de Viçens. Es un bode en tu línea: original, bien compuesto y con un procesado envidiable. Sigues en tu altísimo nivel.

Francisco Aviles
16/03/2017, 16:34
No em sona que ens l'haguessis ensenyat, però en qualsevol cas s'agraeix el fet que l'hagis pujat. És un d'aquells típics bodes teus que sempre tinc la impressió que em perdo alguna cosa del que vols transmetre perquè no sóc capaç d'entendre-ho. El trobo molt ben composat i equilibrat, amb una edició de luxe. No paris, Xiscu. :very_drunk:
Gràcies, Vicenç
El títol original

era guinda en cinta, unió, vincle, parella, embaràs Pot Ser Diferents interpretacions

Francisco Aviles
16/03/2017, 16:37
Yo tampoco la había visto. Poco que añadir al comentario de Viçens. Es un bode en tu línea: original, bien compuesto y con un procesado envidiable. Sigues en tu altísimo nivel.

Muy amable Carlos !! me sobrevaloras con eso del altisimo nivel,me gusta pero me engorda!!

Pedro Riveiro
17/03/2017, 17:01
Simple i preciós

Francisco Aviles
17/03/2017, 17:24
Gracies, Pedro !!...:very_drunk:

Lafebre
18/03/2017, 20:46
Gràcies, Vicenç
El títol original

era guinda en cinta, unió, vincle, parella, embaràs Pot Ser Diferents interpretacions
Gràcies per l'aclariment, Xiscu. Veus, ja deia jo que em perdia alguna cosa!!!!

Antoni Cladera
19/03/2017, 12:54
Xisco, perdonem si no et coment moltes de les teves fotografíes, però no es per la qualitat,.... és per la temàtica del bodegó que no és el meu gust...
deixem dir però que m'agrada la composició, ben treballada.... jo tant el missatge, que gràcies a l'aclaració ho entreveig.
Saps que he fet avui? m'he mirat els teus primers i els darrers,,,, i no vegis quyina diferència!!! enhorabona!!

Marga Pons
19/03/2017, 19:20
Composició i edició impecables. M'agrada l'explicació que ens dones.....em fa veure coses que no veia

Francisco Aviles
19/03/2017, 20:07
Xisco, perdonem si no et coment moltes de les teves fotografíes, però no es per la qualitat,.... és per la temàtica del bodegó que no és el meu gust...
deixem dir però que m'agrada la composició, ben treballada.... jo tant el missatge, que gràcies a l'aclaració ho entreveig.
Saps que he fet avui? m'he mirat els teus primers i els darrers,,,, i no vegis quyina diferència!!! enhorabona!!

Toni !!
Agraeixo molt la teva opinió.pues ja que el tema no es lo teu..

M'has alegrat el diumenge

Francisco Aviles
19/03/2017, 20:07
Composició i edició impecables. M'agrada l'explicació que ens dones.....em fa veure coses que no veia
Gracies, Marga !!

Cisco Dura
19/03/2017, 21:38
Poca cosa mès a dir.te. En la teua linea. De dalt de tot, pel meu gust

Sent from my iPad using Tapatalk

Francisco Aviles
20/03/2017, 16:42
Moltes Gracies, Cisco !!...:very_drunk: