Ver la versión completa : Es fa de dia a Port d'Addaia
Marga Pons
17/04/2017, 12:57
7969
Nikon D610 f5,6 1/4 seg. 24mm ISO100
Has aconseguit una bona imatge d'un lloc tan vist i tan "neutre" com un port d'aquest tipus. I trobo que això té mèrit. La composició m'agrada molt, els reflexes són de primera i la paleta de colors del cel és una meravella. Em jugaria un pèsol que el petit halo que s'aprecia entre els arbres i el cel és produït pel redimensionat de la foto. Bona foto!. Felicitats, Marga.
Marga Pons
17/04/2017, 18:14
Has aconseguit una bona imatge d'un lloc tan vist i tan "neutre" com un port d'aquest tipus. I trobo que això té mèrit. La composició m'agrada molt, els reflexes són de primera i la paleta de colors del cel és una meravella. Em jugaria un pèsol que el petit halo que s'aprecia entre els arbres i el cel és produït pel redimensionat de la foto. Bona foto!. Felicitats, Marga.
Moltes gràcies pel teu comentari Vicenç! Molt contenta que t'agradi. Els colors del matí eren espectaculars, però efímers, al cap de vint minuts tot va tornar negre i es va posar a ploure amb ganes, encara ens va tocar correr.
Si, els halos són per la redimensió (supós), perquè a la foto gran no hi són (començo a ser una experta amb açò de perseguir halos ;-). El que no se molt bé és com fer-ho per redimensionar i que no es perdi la qualitat de l'imatge (deu ser demanar molt, no?)
Jaume Franch
17/04/2017, 19:36
Fotàssa, Marga
Al facebook t'he fet un comentari respecte a les , per mí, dubtóses tonalitats.
Fés una prova:
Edita-la en Photoshop i ves a : Imagen>Tono automático, i potser entendràs el que et vull dir i no sé explicar.
Fés Ctrl+Z (cmd+z per Mac) repetides vegades i compara.
Ah, i també m'agradaría que ho fessiu els demés i després em comenteu què us sembla el canvi.
Raul Sintes
17/04/2017, 20:30
No és gens fàcil que una foto amb tants d'elements resulti tan atractiva. Has sabut cercar el punt exacte per fer la foto. En quant al color del mar especialment, li noto una tonalitat una mica "àcida" no sé com dir-ho.
Marga Pons
17/04/2017, 21:06
Fotàssa, Marga
Al facebook t'he fet un comentari respecte a les , per mí, dubtóses tonalitats.
Fés una prova:
Edita-la en Photoshop i ves a : Imagen>Tono automático, i potser entendràs el que et vull dir i no sé explicar.
Fés Ctrl+Z (cmd+z per Mac) repetides vegades i compara.
Ah, i també m'agradaría que ho fessiu els demés i després em comenteu què us sembla el canvi.ñl
I tant que te saps explicar Jaume, i com que ja m'havies fet aquest comentari en una ocasió anterior, ja havía fet Imagen>Tono automático abans de pujar-la, i ara per molt que li doni, no em canvia res (o no ho faig prou bé, o no ho se apreciar)
Marga Pons
17/04/2017, 21:18
No és gens fàcil que una foto amb tants d'elements resulti tan atractiva. Has sabut cercar el punt exacte per fer la foto. En quant al color del mar especialment, li noto una tonalitat una mica "àcida" no sé com dir-ho.
Si Raul, ara que m'ho deis, ho veig. El que no tenc tant clar és com corregir-ho.
Jaume Franch
18/04/2017, 00:12
ñl
I tant que te saps explicar Jaume, i com que ja m'havies fet aquest comentari en una ocasió anterior, ja havía fet Imagen>Tono automático abans de pujar-la, i ara per molt que li doni, no em canvia res (o no ho faig prou bé, o no ho se apreciar)
Ostres, doncs quan jo ho faig el canvi és notable!. emoticon 0630
Marga Pons
18/04/2017, 06:48
Ostres, doncs quan jo ho faig el canvi és notable!. emoticon 0630
Jaume, pots penjar aquí la teva modificació sense cap problema. Així veig cap a on van els canvis i intent cercar un camí per arribar-hi (tal cegada creant una capa amb "equilibrio de color" i llevant-li cian a la zona del mar i les barques....
Carlos Silvestre
18/04/2017, 07:50
El reflejo y color del agua le dan carácter a la foto.
Te propongo un juego: corta la mitad derecha e invierte la izquierda de manera que quede una simetría perfecta.
Maria Barber
18/04/2017, 09:24
Ja te la vaig comentar a facebook, preciosa
Jaume Franch
18/04/2017, 09:32
Jo hi veig una clara diferència. Si encara dubtes compara el color de les embarcacions.
7977
Jaume, Marga,
Si em permeteu, crec saber el que ha pasat i que per això a la Marga no li surt. Jaume, en el teu comentari inicial dius "Imagen>tono automático", quan en realitat, el que volies dir i en realitat has fet és (crec, vaja) "Imagen>color automático". És així?
Marga Pons
18/04/2017, 20:34
Jaume, Marga,
Si em permeteu, crec saber el que ha pasat i que per això a la Marga no li surt. Jaume, en el teu comentari inicial dius "Imagen>tono automático", quan en realitat, el que volies dir i en realitat has fet és (crec, vaja) "Imagen>color automático". És així?
Si Vicenç, així és. Amb "color automático" queda idèntica a la d'en Jaume. Ara sí que el meu ordinador fa el que toca. La zona de les barques queda millor sense el to "cían" que comentaven els companys. Gràcies a tots pels vostres consells i comentaris!
Marga Pons
18/04/2017, 20:52
El reflejo y color del agua le dan carácter a la foto.
Te propongo un juego: corta la mitad derecha e invierte la izquierda de manera que quede una simetría perfecta.
Gracias Carlos! Intentaré jugar al juego que me propones.....a ver qué sale! ;-)
Francisco Aviles
18/04/2017, 21:22
Bona foto, Marga, colors y compo
Jaume Franch
19/04/2017, 12:17
Jaume, Marga,
En la versió CC de Photoshop, imagino com les vostres, en aquest apartat dóna tres opcions:
- Tono automático
- Contraste automático i
- Color automático
No sé què passa , però jo faig TONO i vosaltres Color.
En la versió CC de Photoshop, imagino com les vostres, en aquest apartat dóna tres opcions:
- Tono automático
- Contraste automático i
- Color automático
No sé què passa , però jo faig TONO i vosaltres Color.
El que passa, Jaume, és que jo no tinc la versió CC de Photoshop. El meu Photoshop encara va a pedals :rolleyes:. (Tinc la versió CS5)
Bep Taltavull
19/04/2017, 21:16
Arribo moolt tard... m'agrada molt la imatge Marga sobretot per la seva composició. En quant al processat, penso que la correcció l'afavoreix,
però li passa factura al cel, que es queda massa magenta pel meu gust. M'agrada més el cel de la primera.
Marga Pons
20/04/2017, 17:42
7990
Totalment d'acord amb en Bep i per açò he estat cercant una sol.lució intermitja. Que opineu?
Bep Taltavull
20/04/2017, 18:38
Pel meu gust ara l'has clavada EscarapelaFF 100x Bona feina!!
Marga... ei-5ei-5ei-5
EscarapelaFF 100x
Tito Felix
21/04/2017, 08:42
Bona foto Marga. Tambe era de s'opiniò d'en Bep, el cel de sa primera amb la mar de sa segona.
Pepe Peñafiel
25/04/2017, 18:39
Que hilo tan interesante. Estoy de acuerdo en que esta última imagen la redondea. Fotofindera
Juan Cuadros
29/04/2017, 13:44
Creo que es una estupenda imagen y personalmente no veo nada raro en las tonalidades. Enhorabuena.
Joan A. Gomila
11/05/2017, 09:37
Jo també arribo molt tard a comentar-ho, però a mesura que llegia els comentaris i, sobretot, a partir de la comparativa que ha posat en Jaume jo també apostava per una solució intermitja i l'has clavada. Enhorabona pel resultat final.