Ver la versión completa : Seta Urbana
Jaume Franch
29/05/2017, 22:52
Fent cas a la crida de més participació en el fòrum, que han fet alguns companys, m'atreveixo a presentar una foto abstracta en B&N.
Imagino que més d'un sabrà identificar l'objecte.
8200
iPhone 7
Francisco Aviles
29/05/2017, 23:00
Bona !! Jaume m´agradan las txancles, ho sé pel títol, perquè si no costa de endevinar
Lluis Surralles
29/05/2017, 23:37
M´agrada la foto, Jaume. Si no és per en Xisco no ho hagues identificat. Em deixes que te la còpii.
Lluis Surralles
29/05/2017, 23:38
.Llèstima, pel meu gust, el desenfoc del primer terme
Jaume Franch
29/05/2017, 23:43
.Llèstima, pel meu gust, el desenfoc del primer terme
Pots copiar tant com vulguis, però hauràs de venir a Menorca a fer la foto, perque necessito les txancles...Smile 30
Desenfoc del primer terme: no sé com es fa per emprar la càmera del mòbil en mode manual o d'apertura, per tal d'aconseguir una major profunditat de camp, però crec que es pot fer.
Joan Carres
30/05/2017, 09:07
En Jaume presentant una foto en blanc i negre! Que passa aquí? Coses veurem!
Bona foto i molt ben trobada. És un bon exemple de què estem envoltats d'imatges fantàstiques, només hem de saber-les veure, i de això en Jaume en sap molt.
Carlos Silvestre
30/05/2017, 09:49
A mi me gusta el enfoque selectivo de la "seta". Y me parece acertado el monocromo!!! En cuanto a la composición es lo que no acaba de convencerme:confused:
A mi me gusta. Al ser en blanco y negro me lleva a pensar en alguna estructura arquitectónica o alguna pieza de maquinaria.
Esas visiones, hacer de lo pequeño algo enorme o viceversa, es una de las cosas que más me gusta de la fotografía.
Y claro está, la imaginación de Jaume.
El que més m'agrada de la foto, Jaume, és que l'hagis pujat en monocrom. I que consti que no ho dic com a cap brometa ni acudit. T'ho dic de debò. No vol dir que totes hagin de ser en blanc-i-negre, ara, però sí que "també" ho puguin ser. Bona, Jaume!
Pepe Peñafiel
31/05/2017, 21:18
Siempre me sorprende tu capacidad de ver imágenes en cualquier objeto cotidiano
Xec Gomila
01/06/2017, 07:27
ingenioso como siempre... ..a mi me a pasado como Alfredo,.. en el primer vistazo me daba la impresion que se trataba de alguna pieza 'mecanica'... :rolleyes:
.. positivo + que Jaume comparta b/n .. :very_drunk:
Raul Sintes
01/06/2017, 18:11
Com ara? blanc i negre? i amb el mòvil!! No comment.
Marga Pons
01/06/2017, 18:16
Sorprenent imatge Jaume. Si no deis el que és, segur que no ho endevinava.... jo ja veia components metàlics. Interesant composició i el blanc i negre li va molt bé
Bep Taltavull
07/06/2017, 21:04
Siempre me sorprende tu capacidad de ver imágenes en cualquier objeto cotidiano
Totalment d'acord amb en Pepe