PDA

Ver la versión completa : Gimnàstica rítmica



Lafebre
09/06/2017, 12:46
Diuen que qui té un amic té una mina. En aquest cas la meva mina es diu Joan. Efectivament, en Joan Morro em va avisar del trofeu internacional Ciutat de Barcelona de gimnàstica rítmica que enguany no el tenia gens present (gràcies, Joan :very_drunk:), i així vaig tenir la possibilitat d'anar-hi i poder fer algunes fotos. En aquesta imatge un moment d'exercici amb aro.

8288
ISO 5000
Nikkor 200-500 a 310 mm, f/5,6
1/1250 sec.
+1,33EV

Jaume Franch
09/06/2017, 13:42
Renoi , quina imatge tant estètica i quina perfecció de foto!.
Sempre em pregunto que com punyetes t'ho fas per aconseguir un fons sense objectes.
Ja sé que no t'agrada alterar si es possible la imatge, però en aquest cas, jo que ho tinc per ma, li faría un "Escalado segun contenido" per donar una mica més d'aire per dalt.

Francisco Aviles
09/06/2017, 15:33
Fantastique !!
De tot bona, compo extraordinaria

Lafebre
09/06/2017, 16:38
Renoi , quina imatge tant estètica i quina perfecció de foto!.
Sempre em pregunto que com punyetes t'ho fas per aconseguir un fons sense objectes.
Ja sé que no t'agrada alterar si es possible la imatge, però en aquest cas, jo que ho tinc per ma, li faría un "Escalado segun contenido" per donar una mica més d'aire per dalt.
Sovint, les coses són més fàcils del que semblen, Jaume. Les fotos amb fons sense objectes són les que pujo al foro. Els centenars de fotos amb fons on surten objectes van directament a la paperera :). En aquest cas, però, la cosa ha sigut bastant fàcil d'aconseguir. La competició es va celebrar al pavelló de la Vall d'Hebron, que ja coneixia de competicions anteriors. Estar familiaritzat amb el lloc és molt important. També és molt important conèixer l'esport. En el cas de la gimnàstica rítmica, és millor captar les gimnastes quan fan els exercicis en la diagonal i vist des de la banda on hi ha el jurat. Així que un cop dins del pavelló ni em vaig acostar a la meva localitat. Vaig anar directament al passadis superior (per sobre de l'última renglera de localitats, al lateral del jurat). Això em permetia agafar la zona d'exercicis des d'un punt de vista superior, i quasi que no agafava ni les tanques de publicitat ni públic. Des d'un punt de vista més baix, agafar tanques publicitàries i públic de fons és inevitable. Tot i així, també han anat unes quantes fotos a la paperera, aquesta vegada.

Respecte al "Escalado según contenido" que comentes, i si et dic que per sobra de la mà he retallat una mica del fons per aconseguir aquest enquadrament?. Aquest tipus d'imatges d'esports m'agraden molt centrades en el/la esportista, la resta d'espai em sobra. Qüestió de gustos, però.

Gràcies pel comentari, Jaume.

Jaume Franch
09/06/2017, 20:17
M'has deixat mut.
Rès a dir.

Joan Morro
09/06/2017, 21:26
Diuen que qui té un amic té una mina. En aquest cas la meva mina es diu Joan.

Gràcies a tu per la foto! Efectivament, és espectacular! Ja he pres nota d'on fer les fotos. El meu problema era que les feia des del nivell de terra...banghead1 Ara nomes em falta "actualitzar" les òptiques....

Respecte a la foto, m'encanta la diagonal buida/plena :very_drunk:

Maria Barber
10/06/2017, 12:05
Preciosa foto, un saludo compañero

Xec Gomila
10/06/2017, 18:55
.

M'has deixat mut.
Rès a dir.
.
..doncs això ... mut .. .. perfecció..:very_drunk:

Carlos Silvestre
11/06/2017, 20:39
Además de una foto llena de estética y calidad nos regalas una lección gratis. Gracias Viçens.

Bep Taltavull
13/06/2017, 18:34
Impecable!! Felicitats EscarapelaFF 40x

Lluis Surralles
13/06/2017, 22:00
Molt bé, Vicens. Sempre he dit que tu haguessis sigut un gran fotògraf esportiu. En coneixo molts i, potser per desidia, la majoria no busquen aquests enquadramentes. Es limiten a complir amb el diari cercant "la foto" i prou. Només els mes bons es preocupen d´aquests detalls. Una vegada mes, molt bona foto. Per trobar-li un "pero" potser enfosquiria una mica el fons. Felicitats.

Lafebre
14/06/2017, 16:11
Gràcies pels comentaris, companys.

Pepe Peñafiel
18/06/2017, 17:50
No sé que decirte si me gusta mas la imagen ( que me encanta) o la explica iones de como la conseguiste.
Fotofindera!!!!!!!