PDA

Ver la versión completa : comunió



antoniasanchez
29/06/2011, 13:54
Hola a tothom!

Aquesta foto m'agrada per que representa un petit segon on la protagonista just es va girar per saludar a algu.

Ja em direu com es podria haver millorat! :)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=98839 &g2_serialNumber=2



Panasonic DMC-FZ38 - Orientación Sup.Izq. - Posic. centrado - Tiempo expos.0,003125 s. - f/3.7 - modo: retraro - ISO 400 icbcr abertura f/2.8 - 2310x1896 pixels - Software: ACD Systems -

No sé si m'he deixat alguna propietat de la imatge per posar. Ja m'ho direu! :)

imported_admin
29/06/2011, 18:19
Hola Antonia.
Es una foto agradable de color y luces.
Lo primero que me llama la atención es no poder ver el rostro de la persona. Creo que esto le quita interés a la foto.
Encuadre: Siendo un intento de retrato, la imagen centrada la aceptaría.
Niveles ( luz): Hay zonas sobreexpuestas en la chaqueta y en el bolso.

Habrà que intentarlo de nuevo, aunque en la próxima ya será su boda, claro. ;)

LluisSurralles
30/06/2011, 00:22
Como foto familiar y espontánea, muy bien. Pero aparte de las zonas sobreexpuestas que comenta Jaume, tiene el detalle nagativo de que no se le ve la cara y esto en fotografia testimonial es muy importante. Muchas veces hay fotos a las que tenemos mucho cariño por los recuerdos que nos traen, pero una foto debe explicarse por si sola y no por los recuerdos que nos puedan traer y que el resto de personas que las ven, ignoran. Espero que me perdones esta crítica, siempre lo hago con la mejor intención. Si te molesto, por favor, dímelo y procuraré no ser tan duro.

CarlosSilvestre
30/06/2011, 08:34
De acuerdo en los detalles técnicos que comentan los compañeros.
Me gusta el aspecto de tonos pastel de la foto y me parece original lo del rostro vuelto hacia la pared.

AntoniCladera
30/06/2011, 08:38
Hola Antònia.. atrevida foto... tal vegada no vulgui la model sortir al foro....
Not un desenfoc i sobrexposicions a diverses zones de la foto que li fan perdre valor....
La idea molt bona.
Saliut!!! ;)

PepePenafiel
30/06/2011, 11:34
Sin duda original y atrevida. Un retrato sin ver la cara. Quizá como apuntan a los conocidos le diga más cosas que al resto de la gente que no conocemos a la "modelo".

antoniasanchez
30/06/2011, 17:10
No patiu per les crítiques: aprenc de totes, així que gràcies.

Potser vaig posar-li un "xic" de brillo de més. No va ser una foto preparada, de fet, la meva neboda estava mirant-me quan es va girar de sobta.

Gràcies per totes les vostres aportacions! :)

VLafebre
01/07/2011, 12:12
Antònia, no vull entrar a comentar els aspectes tècnics perquè, amés que ja ho han fet altres companys, la tècnica és una cosa que -encara que important- es va aprenent amb el temps. Prefereixo centrar-me en *la foto* per si mateixa, en la seva visió. Jo sóc dels que creu que un retrat ha de mostrar -si més no, parcialment- el rostre del personatge. El llenguatge no verbal (expressions, mirades...) del rostre, és el que li confereixen personalitat al retrat. No obstant, entenc perfectament el teu "carinyo" per aquesta foto que, la model amb aquests rinxols, fa que transmeti simpatia i sigui agradable de veure.