PDA

Ver la versión completa : Favàritx des de Es Grau - II



Jaume Franch
02/07/2017, 22:09
Fa temps, quan va venir en Pepe Peñafiel, en vaig pujar una feta des de el mateix punt, però amb una llum molt diferent.
Tot i que no era la millor hora de llum, no m'he pogut resistir. Hi tornaré.

8431

Nikon D750 - Nikkor 70-300mm
8432

Alfredo
02/07/2017, 23:07
Bella, aunque a mi me sobran los pájaros.

Jaume Franch
02/07/2017, 23:25
Bella, aunque a mi me sobran los pájaros.

Los pájaros del cielo?

Alfredo
03/07/2017, 08:54
si.

Lafebre
03/07/2017, 12:09
Recordo la foto que vas pujar, Jaume. La localització m'agrada molt i entenc que que no poguessis resistir el fet de disparar malgrat la llum, però crec que això ens ha passat a tots més d'una vegada. Fruit d'aquesta llum poc apropiada, al meu entendre la foto té una certa dominant cian (que es fa palès a la zona de terra, tant del primer terme con al fons) i un cert excés de saturació a la zones de mar i cel. Si et ve de gust, prova-ho a veure que et sembla. Celebro que no hagis fet servir l'eina de clonar per "matar" del ocells. Ja tinc ganes de veure les properes fotos des d'aquest indret.

Jaume Franch
03/07/2017, 20:51
Recordo la foto que vas pujar, Jaume. La localització m'agrada molt i entenc que que no poguessis resistir el fet de disparar malgrat la llum, però crec que això ens ha passat a tots més d'una vegada. Fruit d'aquesta llum poc apropiada, al meu entendre la foto té una certa dominant cian (que es fa palès a la zona de terra, tant del primer terme con al fons) i un cert excés de saturació a la zones de mar i cel. Si et ve de gust, prova-ho a veure que et sembla. Celebro que no hagis fet servir l'eina de clonar per "matar" del ocells. Ja tinc ganes de veure les properes fotos des d'aquest indret.

Em confirmes la sensació que tenía , però no em quedava clar.
Provaré a revisar el tema segons aquests detalls que m'expliques.

Joan A. Gomila
03/07/2017, 22:34
De vegades hi ha localitzacions que no ens cansam de fotografiar encara que les condicions no siguin les millors.

En aquest cas segurament pots millorar la foto amb les indicacions d'en Vicenç.

La inclusió del windsurf en la foto és un valor afegit.

Jaume Franch
06/07/2017, 21:21
Li he tret un 25% de Cian
8451

Francisco Aviles
06/07/2017, 21:38
Jo, aquesta la veig bé.. Jaume

Jaume Franch
06/07/2017, 22:49
Gràcies, Xiscu.

Lafebre
07/07/2017, 12:40
Jaume, les has comparat una al costat de l'altra?. Sóc molt tossut i segueixo pensant que li manca reduir la saturació al mar i al cel.

Jaume Franch
07/07/2017, 16:02
Sé tossut pot ser una virtut o un defecte.
Ben emprada, ens permet fer moltes coses que d'altres no poden fer.
Cal seguir la nostre intuició, y TÚ lo sabes...

Mira, he agafat l'original i el pujo.
Ara intentaré fer-ne un altre processat, de nou, vigilant saturacions, i pujaré el resultat.
8458
Temperatura 5300K

Ho he oferit moltes vegades i t'ho torno a dir a tú, Vicens, et puc enviar aquest original, en fas la teva versió i la puges aquí.

Pepe Peñafiel
07/07/2017, 19:05
Ciertamente es una localización que merece la pena y mucho.
Me pasa que , efectivamente, creo le falta una luz especial. Amanecer, atardecer. Nocturna. La luz que redondee ese preciso paraje.
La culpa es tuya, has puesto el listón alto.
Fotograf

Jaume Franch
07/07/2017, 19:28
Ciertamente es una localización que merece la pena y mucho.
Me pasa que , efectivamente, creo le falta una luz especial. Amanecer, atardecer. Nocturna. La luz que redondee ese preciso paraje.
La culpa es tuya, has puesto el listón alto.
Fotograf

Creo que tienes más razón que un santo.
Fui a la peor hora.
Lo sabía, pero fui a probar suerte.
Me da pereza madrugar para ser ahí a las 6 de la mañana, francamente. Pero...

Lafebre
08/07/2017, 13:31
Ja ho sé, Jaume. Crec que estem tots d'acord en que aquesta mateixa foto, en un altre moment de llum més adient, seria una cosa totalment diferent. Si et vaig fer el comentari de la dominant i de la saturació és perquè et conec (ens coneixem :)) i com sé que t'agrada afinar fins l'últim detall, ho vaig fer més com a exercici mutu de percepció (i millora, i s'escau) de l'edició del color que no pas una altra cosa.

Jaume Franch
08/07/2017, 17:34
Ja ho sé, Jaume. Crec que estem tots d'acord en que aquesta mateixa foto, en un altre moment de llum més adient, seria una cosa totalment diferent. Si et vaig fer el comentari de la dominant i de la saturació és perquè et conec (ens coneixem :)) i com sé que t'agrada afinar fins l'últim detall, ho vaig fer més com a exercici mutu de percepció (i millora, i s'escau) de l'edició del color que no pas una altra cosa.

Val Vicençs, em sembla molt be.