PDA

Ver la versión completa : Temps de nostàlgia



Lluis Surralles
08/07/2017, 18:28
I tant que estàs creant escola, Xisco. Jo sempre he volgut esser un imitador teu en el tema bodegons. Lo de la exposició em semblaria perfecte. Avui presento un bodegó que vol esser totalment Avilesiano. Fins i tot t´estic copiant els fons. L´altre dia en vaig pintar uns quants. Has estat l´iniciador en el FF dels bodegons creatius i aixó no t´ho treu ningú. Ja ho vaig dir una vegada: aixó dels bodegons va molt bé per quan estàs a casa i no saps que fer i, ademés, té l´aventatge de que quan estàs t´ho pots menjar. ¡Ep... no sempre que de vegades hi poses algún bitxo que Deu n´hi dó.
A veure que em dieu del bodegó. Nomès que s´acosti al mestre ja estic content.


8466

Doncs em sembla impecable. Enhorabona, Lluís.
Com dius tú, per posar un però, el marc em sembla excessiu, m'agradaría veure més foto i menys marc.
A veure què hi diu el mestre.
EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
08/07/2017, 22:12
LLuis, casi em fas plorar amb les teves paraules, t'ho agraeixo molt.. però de veritat i no és falsa modèstia, crec que encara em falta molt per aprendre, sóc conscient que he avançat bastant en el tema Bodes, pel fet que sóc constant i no em canso.
Moltes vegades em trenco el cap, ja que no és fàcil fer alguna cosa decent durant tant de temps... s'acaben les idees.
La teva foto em semblaEscarapelaFF 40x que està molt bé, si t'agrada el tema segueix i seràs el proper Mr.Bodeguero

Gracies LLuis

Alfredo
09/07/2017, 16:01
A mi me encanta, sobre todo el reloj. ¡¡¡eso si es un DESPERTADOR!!! Y no las tonterías de sonidos de los móviles.

Jaume Franch
09/07/2017, 21:57
A mi me encanta, sobre todo el reloj. ¡¡¡eso si es un DESPERTADOR!!! Y no las tonterías de sonidos de los móviles.

Jajaja, cierto lo del sonido despertador... pero, ¿de verdad te gustaba ese tic-tac cansino y nada somnífero?. Eso el móvil, nunca lo hace. OlleresSol 3 40ei-44

Alfredo
09/07/2017, 22:33
¿de verdad te gustaba ese tic-tac cansino y nada somnífero?.OlleresSol 3 40

Todo depende de como lo asumas. Ese sonido repetitivo puede llegar a ser hipnótico y somnoliento. Me ocurría lo mismo cuando viajaba en los trenes de antes, ese traca-ta-tan, traca-ta-tan me hacía conciliar el sueño en un santiamén. Reconozco que también puede llegar a ser irritante para según quien.

Pregunta para LLuis: ¿Lo de las diez y diez es intencionado (en la mayoría de anuncios y películas los relojes suelen marcar esa hora cuando no influye en el argumento), por estética o casualidad?

Lluis Surralles
10/07/2017, 15:14
Si, Alfredo. Quan fem fotos a rellotges, si l´hora no ens ha de dir res, es sol posar a les 10 i deu per raons d´aquilibri. Per aixó a la majoria d´anuncis estan a aquesta hora. Quan em dedicava a fer aquest tipus de fotos profesionalment, a un cursset que vaig anar de Broncolor, que ens el va donar un fotògraf vingut expressament de Suissa, és el primer que ens va ensenyar.

Lafebre
10/07/2017, 17:02
El que més m'agrada d'aquest bode és la llum i la qualitat de l'edició. Tot ell el trobo elegant. Varies vegades t'he comentat que, personalment, no m'agradava el fort vinyetejat que donaves a algunes fotos però, en canvi, t'haig de dir que en aquest cas m'agrada molt. El trobo molt encertat pel tipus de foto i per la intensitat que li has donat.