PDA

Ver la versión completa : Músic



Cisco Dura
16/07/2017, 14:11
Hola a tots. La foto que avui present, és amb la intenció de saber la vostra opinió. Vagi pel davant que a jo el resultat m'agrada. Foto feta aquests dies de festa a Ciutadella, en concret era el dia dels festers, un dia abans d'esclatar la festa, feta damunt la una de la nit (amb una mancança important de llum) i amb una concentració de gent (empentes per tot arreu) seguint les bandes o grups musicals que aquest vespre van tocant pels carrers. Açò ho dic per poder entendre un poc els paràmetres que vaig emprar: Iso 1600 Focal fixa 50 mm Diafragma 1,8 Velocitats 1/20. Resumint probablement la foto com a tal potser és pobre, però cercant per internet vaig trobar aquest tractament (plugins) que li dóna a la foto aquest aire diguem pictòri (poster). És aquí a on em surt les dubtes, com he dit abans m'agrada el resultat, però els dubtes són realment fins a on aquest tractament es podria considerar correcta per una foto (pels creients del only raw ni opinió), no és tal vegada un intent de fer una pintura des d'una foto?, no ho sé. I aquest és el motiu de presentar la foto perquè m'agradaria saber la vostra opinió.
8506
En miniatura la foto original retocada tant sols en camera Raw
8507

Carlos Silvestre
16/07/2017, 18:23
Interesante perspectiva del músico. No creo que el efecto aplicado mejore la foto.

Lafebre
16/07/2017, 18:53
Coincideixo amb en Carlos. Si a l'original que ens mostres en miniatura li dónes una mica més de llum i contrast tant al metall com al músic, crec que et pot quedar una foto molt xula.

Jaume Franch
16/07/2017, 19:12
Penso el mateix que en Vicenç.
Però, contestant a la teva pregunta: sí , m'agrada aquest tractament. Acceptant que es tracta d'un retoc, si el resultat és bo, tot s'hi val.

Cisco Dura
16/07/2017, 21:48
Gràcies a tots tres pels vostres comentaris. Viçens provaré de fer els retocs que em proposés. Ara si és veritat que el resultat del processat el vaig trobar diferent i a la vegada curiós, i és per aquí a on volia saber sa vostra opinió. Si realment s'ho val i si realment millora sa foto o l'empitjora

Lluis Surralles
16/07/2017, 22:17
A mi personalment m´ageada mes l´original tal i com està que la processada. Si li fas aquests petits retocs que et proposen els companys penso que tindràs una bona foto sense necessitat de fer-li aquets processats "raros" que penso que no li fan cap bé.

Cisco Dura
16/07/2017, 22:39
Gràcies Lluís i pels comentaris que em feis ho provaré

Jaume Franch
17/07/2017, 10:22
Discrepo de la opinió d'en Lluís, en quan a que aquests processats no li fant cap be.
Crec que aquests tractaments són tant vàlids com les pinzellades d'un impressionista. El que importa és que agradi el resultat. I si no provem coses, perdem opcions a l'art.

Alfredo
17/07/2017, 12:26
A mi, personalmente, no me agrada el resultado, prefiero la original; pero estoy de acuerdo en que hay que experimentar. Ese mismo efecto en otra foto o composición creo que puede dar unos resultados espectaculares.