PDA

Ver la versión completa : Embotellado



Francisco Aviles
23/07/2017, 22:57
Hoy quiero enseñaros un par de imágenes, quiero participar en algún concurso fotográfico dedicado a bodegas, vinos etc..
Espero vuestra ayuda, para saber vuestra opinión, a parte de las que ahora os enseño, sigo pensando nuevos temas pues necesito bastantes más fotos,las iré subiendo para saber vuestra opinión.
Gracias8534

Jaume Franch
23/07/2017, 23:00
Pues, sólo modificaría el encuadre. Le daria un poco más de aire por arriba y menos por la izquierda.

Francisco Aviles
23/07/2017, 23:00
8536

Jaume Franch
23/07/2017, 23:06
Tret de l'angle superior dret, la resta la veig perfecte.
Però, tal com está també la veig be.

Francisco Aviles
23/07/2017, 23:11
Gracies moltes, Jaume
Prenc nota..

Alfredo
23/07/2017, 23:51
Personalmente me gusta más la segunda, tal cual esta. La primera no termino de situarla en el motivo del concurso.

Lluis Surralles
24/07/2017, 17:08
En canvi s mi m´grada mes la primera. A la segona (no se si es per el meu monitos) l´empolla queda diluida amb el fons. De totes formes, em sap greu i perdona la meva franquesa, cap de les dues les veig per a concurs.

Lafebre
24/07/2017, 18:00
Crec que vas pel bon camí, però que encara no has encertat "la" foto. Com qualsevol tema, s'ha de treballar a fons, això ja ho saps prou bé. Ja que va de bodegues, vins i tot això, crec que si l'ampolla és de les clàssiques en les que s'acostuma a embotellar el vi, millor. O, si vols marcar la diferència, que sigui una ampolla molt, molt diferent, com de luxe, donant la idea que allí només s'hi embotella vi de gran nivell. I, posats a dir parides, que tal embotellar el raïm en una ampolla de perfum o en una caixa de bombons? :confused:
No em facis gaire cas que tot això només són trencades d'olla. Va, tu mateix, que en això ens dónes sopes amb mandró a tots nosaltres. Estic segur que te'n sortiràs molt bé. :very_drunk:

Francisco Aviles
24/07/2017, 21:21
En canvi s mi m´grada mes la primera. A la segona (no se si es per el meu monitos) l´empolla queda diluida amb el fons. De totes formes, em sap greu i perdona la meva franquesa, cap de les dues les veig per a concurs.

Gracies, LLuis per la teva opinió, jo l´ampolla la veig be

Francisco Aviles
24/07/2017, 21:26
Crec que vas pel bon camí, però que encara no has encertat "la" foto. Com qualsevol tema, s'ha de treballar a fons, això ja ho saps prou bé. Ja que va de bodegues, vins i tot això, crec que si l'ampolla és de les clàssiques en les que s'acostuma a embotellar el vi, millor. O, si vols marcar la diferència, que sigui una ampolla molt, molt diferent, com de luxe, donant la idea que allí només s'hi embotella vi de gran nivell. I, posats a dir parides, que tal embotellar el raïm en una ampolla de perfum o en una caixa de bombons? :confused:
No em facis gaire cas que tot això només són trencades d'olla. Va, tu mateix, que en això ens dónes sopes amb mandró a tots nosaltres. Estic segur que te'n sortiràs molt bé. :very_drunk:

Gracies, Vicenç pels teus savis consells,Tindré que continuar trencant el meu cap, per aconseguir alguna cosa millor

Francisco Aviles
24/07/2017, 21:29
8551Os dejo otra de la serie, creo que la idea no está mal, falta perfeccionarla, para mi le falta un chorro de vino cayendo dentro de la botella, que opináis.
Gracias

Jaume Franch
24/07/2017, 22:05
Pues que, si la completas con el chorro de vino cayendo y congelando la gota en la superficie, las uvas inferiores aplastadas y equilibras las altas luces de la mano, puede ser una bomba.

Francisco Aviles
24/07/2017, 22:29
Gracies, Jaume, difícil pero ho intentaré

Jaume Franch
24/07/2017, 22:41
Eh! y un GIF / Cinemagraph, con la gota cayendo, secuenciado en bucle ? Brutal!

Bep Taltavull
25/07/2017, 09:22
Eh! y un GIF / Cinemagraph, con la gota cayendo, secuenciado en bucle ? Brutal!

Ooootro que no se toma la medicación... jajaja, también estoy pensando en dejarla, a ver si así se me ocurre algo emoticon 0621

Lafebre
25/07/2017, 12:36
M'agrada la idea d'aquesta última foto, però comparteixo el teu propi comentari de que cal perfeccionar-la.

Lluis Surralles
25/07/2017, 16:00
En preocupa aquest fons tan clar i l´ empolla ressalta poc. La idea molt bona. Treballa-hi. Val la pena.

Francisco Aviles
25/07/2017, 16:20
Gracies a tots, per la vostra ajuda, intentaré que sigui millor

Francisco Aviles
30/07/2017, 18:27
8597Sigo en ello sin conseguir lo que quiero, se me resiste, os dejo este intento que no me convence

Jaume Franch
30/07/2017, 23:28
Aunque no solemos coincidir en muchos aspectos de la composición, me atrevo a sugerirte algo así, por si te da alguna idea aprovechable:

8598

Lafebre
31/07/2017, 11:50
Coincideixo amb el teu propi comentari amb el que acompanyes la foto, Xiscu. Estic segur que al final ho aconseguiràs, però pel que fa l'enquadrament, trobo que tant de braç agafa molt de protagonisme. En aquest sentit, treballar en el camí de la proposta d'en Jaume no em sembla malament.

Francisco Aviles
31/07/2017, 16:29
Aunque no solemos coincidir en muchos aspectos de la composición, me atrevo a sugerirte algo así, por si te da alguna idea aprovechable:

8598
Moltes gracies , Jaume per la teva ajuda...:very_drunk:

Francisco Aviles
31/07/2017, 16:30
Coincideixo amb el teu propi comentari amb el que acompanyes la foto, Xiscu. Estic segur que al final ho aconseguiràs, però pel que fa l'enquadrament, trobo que tant de braç agafa molt de protagonisme. En aquest sentit, treballar en el camí de la proposta d'en Jaume no em sembla malament.

Vicenç moltes gracies, si que teniu ráo.. tú y en Jaume

Francisco Aviles
07/08/2017, 00:14
8637Sigo con el tema Vitivinícola, agradeceré , vuestras opiniones
Salut !!

Jaume Franch
07/08/2017, 00:17
Otra buena idea / genialidad tuya!.
Me gusta, Xiscu.

Francisco Aviles
07/08/2017, 00:35
Agrait !!
Jaume, Bona nit !!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Elisabet Marti
07/08/2017, 00:45
Hola Francisco
a mi la primera en sugereix més un antídot de farmàcia que un vi. L'ampolla m'ho recorda. La segona m'agrada més però concideixo amb en Lafebre que em falta més context. Vull dir que els colors i la composició em pot agradar però l'única que m'explica la foto és que amb raïm fem vi, la qual cosa és massa literal i per a un concurs potser en cal que sigui més literari.

Sóc incapaç de fer una foto així però si jo em presentés a un concurs voldria poder fer una foto d'una copa de vi plena on es veiés en el reflex denla copa la situació i persona que n'està gaudint ( o si com crec la foto que dic és impossible de fer, llavors ho provaria amb una profunditat de camp petita per a ensenyar la situació al fons...tot i que ja no és gaire original suposo.... I tampoc té res de bode(gó).

Parlant d'anades de bola crec que he superat a en Lafebre :-)

bet

Francisco Aviles
07/08/2017, 08:59
Bet !!!
Gracies per la teva opinió

Lafebre
07/08/2017, 13:00
Aquesta última la trobo molt original (essència Xiscu) i, a més, molt ben feta tècnicament parlant. No cal dir que la combinació de colors és excel·lent. Com a punt de qualitat afegit, pel meu gust, és que al presentar-la en format quadrat no té tant d'espai negatiu com d'altres, fent la composició més atractiva. Molt bona, Xiscu! :very_drunk:

Bet,
Estan molt bé aquestes anades de bola. Així s'han aconseguit grans avenços! :rolleyes:

Lluis Surralles
07/08/2017, 15:10
Em sap greu, Xisco, pero penso que aquest tampoc és "El bodegó del vi per excelència" Tens molt bones idees pero aquesta no m´ha semblat la mes original. La combinació de colors, verd de les fulles amb el fons rosa tampoc m´acaba de fer el pes. Perdona la sinceritat. Si, amb la creativitat que tens, segueixes buscant "El bodegó del vi per excelència" estic segur que d´aqui a poc temps ens deixaràs a tots bocabadats, com ja has fet moltes vegades, i ens presentaràs l´autèntic "Bodegó del vi".
Jaume: si creus que aquesta meva sinceritat extrema pot molestar, sisplau, fes´m-ho saber i em moderaré una miqueta. Darrerament reconec que potser estic massa crític.

Francisco Aviles
07/08/2017, 15:16
[QUOTE=Lafebre;53783]Aquesta última la trobo molt original (essència Xiscu) i, a més, molt ben feta tècnicament parlant. No cal dir que la combinació de colors és excel·lent. Com a punt de qualitat afegit, pel meu gust, és que al presentar-la en format quadrat no té tant d'espai negatiu com d'altres, fent la composició més atractiva. Molt bona, Xiscu! :very_drunk:

Moltes Gràcies, Vicenç
per les teves paraules

Francisco Aviles
07/08/2017, 15:21
Em sap greu, Xisco, pero penso que aquest tampoc és "El bodegó del vi per excelència" Tens molt bones idees pero aquesta no m´ha semblat la mes original. La combinació de colors, verd de les fulles amb el fons rosa tampoc m´acaba de fer el pes. Perdona la sinceritat. Si, amb la creativitat que tens, segueixes buscant "El bodegó del vi per excelència" estic segur que d´aqui a poc temps ens deixaràs a tots bocabadats, com ja has fet moltes vegades, i ens presentaràs l´autèntic "Bodegó del vi".
Jaume: si creus que aquesta meva sinceritat extrema pot molestar, sisplau, fes´m-ho saber i em moderaré una miqueta. Darrerament reconec que potser estic massa crític.

LLuis, gracies

No pasa rés pos opinar lo que vulguis, es normal que a uns ens agradi una foto y a un altre no

Jo agraeixo més que diguis la veritat, si no t'agrada, digui-ho sense cap problema

Francisco Aviles
07/08/2017, 16:28
Una altra cosa, LLuis
La meva idea no és fer un Bodegón clasic de vi, vull fer alguna cosa diferent.. ja ho saps una locura de las mevas:confused:

Lafebre
09/08/2017, 11:38
Encara que no sigui una foto meva, i ja que en aquest fil ja vaig donar la meva opinió, Xiscu i Lluis, permeteu-me que torni a ficar cullerada, però prometo no continuar amb el tema per no avorrir.

Lluis, em sorprèn que diguis que la combinació de colors no t’acaba de fer el pes quan, precisament , aquesta combinació (amb tots els seus matisos i variacions) és una de les tres combinacions clàssiques de colors que, per dir-ho d’una manera planera, “saps que funcionen sempre”. Però si no t’agrada, no t’agrada, res a dir, i està bé que així ho manifestis. Faltaria més! Senzillament que em sorprèn. De totes maneres, ja ho diu aquella vella dita en castellà: “Para gustos, los colores”.

http://maximoribas.es/psicologiadelcolor/2014/10/23/que-son-los-colores-complementarios/

Francisco Aviles
09/08/2017, 12:50
Encara que no sigui una foto meva, i ja que en aquest fil ja vaig donar la meva opinió, Xiscu i Lluis, permeteu-me que torni a ficar cullerada, però prometo no continuar amb el tema per no avorrir.

Lluis, em sorprèn que diguis que la combinació de colors no t’acaba de fer el pes quan, precisament , aquesta combinació (amb tots els seus matisos i variacions) és una de les tres combinacions clàssiques de colors que, per dir-ho d’una manera planera, “saps que funcionen sempre”. Però si no t’agrada, no t’agrada, res a dir, i està bé que així ho manifestis. Faltaria més! Senzillament que em sorprèn. De totes maneres, ja ho diu aquella vella dita en castellà: “Para gustos, los colores”.

http://maximoribas.es/psicologiadelcolor/2014/10/23/que-son-los-colores-complementarios/
Yo Vicenç. Estic d'acord amb tu que el color és combinable amb aquesta imatge.
Però si a LLuis no li agrada, també estic d'acord.

Grácies, Vicenç per la teva ajuda

Francisco Aviles
09/08/2017, 19:40
8659Sigo dando la lata !! con el mismo tema
Esta un poco más Daliniana

Lluis Surralles
09/08/2017, 19:52
Aquesta js m´agada molt mes, fins i tot, la combinació de colors

Alfredo
09/08/2017, 21:32
Me gustaba mas la linea anterior.

Francisco Aviles
09/08/2017, 21:44
Como veis, los gustos son tan variados, que es dificil acertar lo que un jurado de un concurso considera bueno o no.
Gracias LLuis y Alfredo, ahora si que lo tengo aún menos claro...emoticon 0630

Alfredo
09/08/2017, 22:12
A mi no me hagas mucho caso.
Mi opinión solo es referente a la estética de la imagen, ya sabes que de técnica prácticamente no opino.
Supongo que eso también depende de lo que valore mas cada miembro del jurado.
De todos modos, mientras sigues probando nos vas alegrando la vida con tus fotos, y eso siempre es de agradecer.

Francisco Aviles
09/08/2017, 22:45
A mi no me hagas mucho caso.
Mi opinión solo es referente a la estética de la imagen, ya sabes que de técnica prácticamente no opino.
Supongo que eso también depende de lo que valore mas cada miembro del jurado.
De todos modos, mientras sigues probando nos vas alegrando la vida con tus fotos, y eso siempre es de agradecer.

Bueno, Alfredo si te alegro la vida,ya me doy por satisfecho, al menos sirven para algo mis imágenes.
Gracias !!

Lluis Surralles
09/08/2017, 22:55
A veure. Si parlem de la combinació de colors, fons rosa i verd de les fulles, de la part dreta (mes fosca de l´imatge, estariem d´acord, fins a cert punt. El que no trobo encertat son aquests roses pàlids, quasi blancs, del centre i esquerra que, pel meu gust, no lliguen amb el verd de les fulles. No sé si em sé explicar pero sempre no solsament dic el que penso sinó que també penso el que dic. En fotografia hi ha molta gent que funciona per les modes i aixó m´ha portat algunes vegades a algun canvi d´impresions una mica airats.

Jaume Franch
10/08/2017, 08:13
Lluís:
- No em sembla que et passis amb les teves crítiques. Saps que , com tots, fetes amb sinceritat i amb respecte, s'han de fer. És l'essència del nostre fòrum.
- En línies generals, estic d'acord amb els teus comentaris sobre aquesta darrera foto de'n Xiscu. M'agrada la idea, però aquests colors poden ser complementaris, pero a mí tampoc m'agraden .

Joan A. Gomila
10/08/2017, 09:59
M'agrada la idea d'embolicar els elements amb fulles de parra.

Carlos Silvestre
10/08/2017, 18:08
Me apunto a la primera.

Francisco Aviles
10/08/2017, 18:38
Gracies, Joan !!

Carlos el desaparecido, ande andas ?
Bienvenido y gracias

Pepe Peñafiel
13/08/2017, 21:51
Siento llegar tarde, La seriedad del hilo me ha hecho tomarlo con más calma. He estado mirando y remirando.
La ultima seria con la botella forrada de hojas no me acaba de convencer. De toda la serie también es la primera la que más me gusta.

Francisco Aviles
14/08/2017, 10:06
Siento llegar tarde, La seriedad del hilo me ha hecho tomarlo con más calma. He estado mirando y remirando.
La ultima seria con la botella forrada de hojas no me acaba de convencer. De toda la serie también es la primera la que más me gusta.

Muchas gracias, Pepe !!
Agradezco que te lo hayas mirado con calma, me des tú opinión...:very_drunk:

Francisco Aviles
15/08/2017, 12:20
8690Sigo dando la vara, con el tema
A ver que opinais de esta.
Gracias

Jaume Franch
15/08/2017, 17:49
Estèticament la veig quasi perfecte, i molt agradable de colors, textures i fons.
Si vols donar un missatge amb aquesta composició, no el sé veure.

Francisco Aviles
15/08/2017, 18:03
Gracies Jaume
Es Titol es Wineland
Tierra de vinos o pais del vino + o - es la idea


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Lafebre
15/08/2017, 19:05
Coincideixo amb en Jaume en que és molt agradable de colors i textures. L'edició la trobo impecable. L'únic que li trobo una mica estrany és que no és "natural" que l'objecte de fusta s'aguanti sol en aquesta posició, però és un efecte i no pas un defecte.

Francisco Aviles
15/08/2017, 21:29
Coincideixo amb en Jaume en que és molt agradable de colors i textures. L'edició la trobo impecable. L'únic que li trobo una mica estrany és que no és "natural" que l'objecte de fusta s'aguanti sol en aquesta posició, però és un efecte i no pas un defecte.

Segurament tens rào, Vicenç, pero la compo m´agrada més axi, la veig més equilibrada, al final es Wineland un mon irreal !!

Gràcies

Cisco Dura
20/08/2017, 11:21
Hola Xiscu, tard, però m'agradaria donar la meva opinió encara que suposo que no sé si et servirà. Pel meu gust la més encertada era la primera a on has forrat l'ampolla amb les fulles, tant de colors com de composició. Però la pregunta que em faig és amb aquesta: quin missatge transmet aquesta fotografia i que arribi a l'espectador. Quant a la darrera coincideixo amb en Vicenç i en Jaume i es ve que de compo és la millor.

Raul Sintes
26/08/2017, 11:53
Hola Xisco, he seguit aquest fil amb atenció des de que el vas començar i no més te pùc dir que estic admirat de la teva voluntat i constanacia per intentar trobar una foto guanyadora. Segueix així que el premi a la contància segur que te l'endus.

Francisco Aviles
26/08/2017, 12:27
Hola Xiscu, tard, però m'agradaria donar la meva opinió encara que suposo que no sé si et servirà. Pel meu gust la més encertada era la primera a on has forrat l'ampolla amb les fulles, tant de colors com de composició. Però la pregunta que em faig és amb aquesta: quin missatge transmet aquesta fotografia i que arribi a l'espectador. Quant a la darrera coincideixo amb en Vicenç i en Jaume i es ve que de compo és la millor.

Perdona Cisco, no ho havia vist fins ara.
Molt agraït per sa teva opinió

Francisco Aviles
26/08/2017, 12:29
Hola Xisco, he seguit aquest fil amb atenció des de que el vas començar i no més te pùc dir que estic admirat de la teva voluntat i constanacia per intentar trobar una foto guanyadora. Segueix així que el premi a la contància segur que te l'endus.

Raul, gràcies per les teves paraules, una mà d'ajuda sempre va bé

Francisco Aviles
27/08/2017, 11:48
8735Cabezón soy..
Os dejo otra del tema, esta se titula el Ordeño de la Vid.
Agradezco un montón la ayuda de nuestro compañero Roberto Mauro (Experto Gotero ), sin él estas gotas no hubieran sido posibles.
Espero vuestra opinión
Gracias

Lafebre
27/08/2017, 12:39
Estic d'acord amb tu, Xiscu. Ets una "cabezón", però saps que no ho dic en un sentit pejoratiu, ans el contrari. Pel meu gust, aquesta és la millor foto de la sèrie, tant en la concepció com en la realització. A veure que opinen els companys. :very_drunk:

Alfredo
27/08/2017, 15:29
Coincido con Lafebre, esta es la que mas me gusta. Tal vez me gustaría mas si el racimo tuviese una pequeña hoja verde que contrastase.(no me hagas mucho caso).
¿Cabezón o perseverante?

Bep Taltavull
27/08/2017, 18:12
Aquesta darrera si que és bona, Xiscu. Diria que et donarà alguna alegria. EscarapelaFF 40x

Jaume Franch
27/08/2017, 19:34
Perfecte. Excel.lent !.
D'acord amb en Bep!
EscarapelaFF 100x

Joan A. Gomila
27/08/2017, 19:45
Jo també compartesc l'opinió dels companys en quan a que aquesta si que està molt millor que les altres i que segurament, com ja apunta en Bep, et donarà més d'una alegria.

Si res hi ha, jo li donaria un poc més de contrast a la zona de les masns per tal de que la imatge tengui més força encara, però entenc que és un gust personal, així que tu mateix... Boig 40

Francisco Aviles
27/08/2017, 21:28
Gràcies, Companys agraeixo la vostra ajuda i consells..36 1 75 1

Robertooo !! Gracias mil....

Elisabet Marti
28/08/2017, 12:22
Francisco,

Aquesta també és la que més m'agrada de tota la série. De composició i cromàticament.
Pel meu gust (ja que ens segueixes deixant dir la nostra.. ), retallaria tot plegat per donar mes protagonisme al vi, i sobretot a les gotes.

8743


Si a més la mateixa foto estigués feta en prespectiva des de sota (tens una taula de vidre? :rolleyes: ) ja seria la bomba, com si ens plogués el vi ... (em podeu afegir a la llista de la que no s'ha près la medicació aquest matí)

Salut
Bet

Francisco Aviles
28/08/2017, 12:39
Francisco,

Aquesta també és la que més m'agrada de tota la série. De composició i cromàticament.
Pel meu gust (ja que ens segueixes deixant dir la nostra.. ), retallaria tot plegat per donar mes protagonisme al vi, i sobretot a les gotes.

8743


Si a més la mateixa foto estigués feta en prespectiva des de sota (tens una taula de vidre? :rolleyes: ) ja seria la bomba, com si ens plogués el vi ... (em podeu afegir a la llista de la que no s'ha près la medicació aquest matí)

Salut
Bet

Gràcies Bet, per donar la teva opinió, però ara ja no em escalfo mes el cap..

Lafebre
28/08/2017, 15:44
Trobo que el comentari/proposta de la Bet és molt bo. Entenc, Xiscu, que et faci molta mandra tornar a fer una foto nova, però tenir en compte la seva proposta (o similar) d'enquadrament, mmm...! per què no? De fet, segueix un del principis bàsics de composició: omplir el requadre. A veure, la imatge és teva i, com no pot ser d'una altra manera, teva és la decisió final. Tinc ganes de saber que opinen els demés companys.

Bep Taltavull
28/08/2017, 17:05
Pel meu gust, la proposta de la Bet, la trobo massa tancada d'enquadrament

Elisabet Marti
28/08/2017, 20:09
Vicenç finalment a qui ha de convencer és a l'autor de l'obra.
:-)

Jaume Franch
28/08/2017, 20:55
Cert, Bet. Però en Xiscu demana opinió i està clar que li hem donat un cop de ma amb l'elaboració d'aquesta darrera imatge. No pateixís que en Xiscu no es deixa influenciar si la proposta no el convenç. D'aquí la gracia d'opinar; ell recull el que li agrada.
La teva proposta de retallar l'enquadrament no em convenç. En canvi, la proposta d'agafar la imatge des de sota, a través d'un vidre, em sembla força interessant.

Francisco Aviles
28/08/2017, 22:06
Todos, teneis vuestra razon,y la propuesta de Bet ,bien pensada y llevada a cabo desde un principio,creo que puede quedar muy bien, pero por trabajo y por falta de tiempo.. te limita las posibilidades.
No se si sabeis que este tipo de fotos son complicadas, me consta que alguno de vosotros habeis estado en el laboratorio de nuestro MacGyver... Roberto y que preparar este tipo de imagenes,necesita de su tiempo.Cosa que ahora no me sobra y a Roberto tampoco (Supongo)

Agradezco de Corazón (con acento)
Vuestra de verdad colaboración y ayuda

/M´a quedat molt bé... no ?

Jaume Franch
28/08/2017, 22:43
Todos, teneis vuestra razon,y la propuesta de Bet ,bien pensada y llevada a cabo desde un principio,creo que puede quedar muy bien, pero por trabajo y por falta de tiempo.. te limita las posibilidades.
No se si sabeis que este tipo de fotos son complicadas, me consta que alguno de vosotros habeis estado en el laboratorio de nuestro MacGyver... Robero y que preparar este tipo de imagenes,necesita de su tiempo.Cosa que ahora no me sobra y a Roberto tampoco (Supongo)

Agradezco de Corazón (con acento)
Vuestra de verdad colaboración y ayuda

/M´a quedat molt bé... no ?

Ho has brodat, Xiscu. Smile 30

Elisabet Marti
29/08/2017, 11:48
Francisco: per mi les meves idees no és que siguin difícils de dur a terme, és que són impossibles. Però per opinar que no quedi, que aquí al FF sou molt cracks i segur que us agraden el reptes ( altre cosa és el repte de d'on treure temps.... ).

Bet.

Francisco Aviles
29/08/2017, 18:37
Francisco: per mi les meves idees no és que siguin difícils de dur a terme, és que són impossibles. Però per opinar que no quedi, que aquí al FF sou molt cracks i segur que us agraden el reptes ( altre cosa és el repte de d'on treure temps.... ).

Bet.

Impossibles, no Bet
si t'ho proposes ho pots fer
Grácies per opinar

Elisabet Marti
29/08/2017, 20:34
Impossibles per mi.... crec