PDA

Ver la versión completa : Membrillos y Rosas



Francisco Aviles
28/07/2017, 23:12
Como esto está muy tranquilo, os dejo un Bode clásico
A ver si se anima un poco.
Buen Finde !!8581

Jaume Franch
29/07/2017, 01:12
Bien hecho lo de animar el cotarro.
La foto no pasa de ser bonita.

Francisco Aviles
29/07/2017, 12:50
Ya , corrientucha.. solo estetica

Alfredo
29/07/2017, 15:49
Hombre, "corrientucha" no sería mi definición elegida. Yo la encuentro bella, sobre todo la combinación de colores; sin pretensiones, sin carga emocional, puede ser, pero armónica y agradable, lo es.
Un perfecto ejemplo de mis sugerencias a Elisabet para que se anime a hacer algún bodegón.
Pregunta: ¿las rosas del titulo se refieren a los colores del par de hojas? Porque si no es así me he perdido algo.emoticon 0630

Lafebre
29/07/2017, 17:06
A mi la combinació de colors també m'agrada força. Les textures aconseguides en els codonys (sobretot el que ha arribat tard i s'ha quedat sense lloc a la fruitera) les trobo molt bones. Gràcies per animar la festa, Xiscu. :very_drunk:

Elisabet Marti
30/07/2017, 13:46
Són petalos de rosa marchita...

Doncs a mi m'encanta aquesta foto, Desconec si té mèrit tècnic a no, però la trobo preciosa. Encantadorament decadent. No em faria res tenir-la penjada a casa. M'agrada moltíssim.

Bet

Francisco Aviles
30/07/2017, 15:18
Hombre, "corrientucha" no sería mi definición elegida. Yo la encuentro bella, sobre todo la combinación de colores; sin pretensiones, sin carga emocional, puede ser, pero armónica y agradable, lo es.
Un perfecto ejemplo de mis sugerencias a Elisabet para que se anime a hacer algún bodegón.
Pregunta: ¿las rosas del titulo se refieren a los colores del par de hojas? Porque si no es así me he perdido algo.emoticon 0630

Alfredo, hay petalos de rosas secos en el cuenco, a parte el fondo tiene tono rosáceo
Garcias

Francisco Aviles
30/07/2017, 15:20
A mi la combinació de colors també m'agrada força. Les textures aconseguides en els codonys (sobretot el que ha arribat tard i s'ha quedat sense lloc a la fruitera) les trobo molt bones. Gràcies per animar la festa, Xiscu. :very_drunk:
Gracies, Vicenç... :very_drunk:

Francisco Aviles
30/07/2017, 15:22
Són petalos de rosa marchita...

Doncs a mi m'encanta aquesta foto, Desconec si té mèrit tècnic a no, però la trobo preciosa. Encantadorament decadent. No em faria res tenir-la penjada a casa. M'agrada moltíssim.

Betç
Gracies, Bet
Tecnicament crec que te la seva dificultat i está bé
si vols la pots penja a casa teva

Elisabet Marti
30/07/2017, 16:04
Francisco
No em malinterpretis: és que m'ha sobtat que l'anomenéssis "corrientucha", perquè a mi no m'ho sembla gens. Per això he preguntat si no tenia difucltat en fer-la (sóc una gran ignorant en bodegons).
Tens molt bon gust, trobo.
B.

Francisco Aviles
30/07/2017, 18:21
Francisco
No em malinterpretis: és que m'ha sobtat que l'anomenéssis "corrientucha", perquè a mi no m'ho sembla gens. Per això he preguntat si no tenia difucltat en fer-la (sóc una gran ignorant en bodegons).
Tens molt bon gust, trobo.
B.
No, problem !!
Bet lo que pasa es que fa uns cuan anys que faig Bodes i ja tots en semblan corrientuchos.
El problema es el meu cap.. no el teu

Gracies pels teus comentaris

Joan A. Gomila
01/08/2017, 17:12
D'acord amb en Vicenç.

Molt bé per animar el fòrum amb un altre dels teus bodegons.

Antoni Cladera
04/08/2017, 18:20
M'agrada Xisco!! bona feina de compo! ;-)

Francisco Aviles
07/08/2017, 17:26
M'agrada Xisco!! bona feina de compo! ;-)

Gràcies, Mestre...Toni

Carlos Silvestre
10/08/2017, 18:09
Clásico y perfectamente ejecutado.