Ver la versión completa : Estarà esperant el grana?
Jaume, aquest tema no me l'esperava per res. De fet, ni tan sols sé si ho interpreto bé. Pujo una foto que ja havia penjat en el seu temps, però com a foto "de tennis", si mal no recordo. És quelcom així el que vols dir?. Bé, en qualsevol cas trenco el foc i si no és això, ja le trauré. :)
8618
Yo no se si esto es a lo que se refiere el tema (ya nos lo aclararan) pero a mi me encantan estas fotos de elementos repetidos (aunque pueda haber variaciones entre ellos), ya sean del tipo uniforme o con algún elemento "discordante" (como es el caso).
La foto genial, y el titulo irónico y sorprendente.
Felicidades.
Elisabet Marti
02/08/2017, 15:48
Molt bon ull, certament. Són les situacions que tots tenim devant en un moment o altre però no tots sabem detectar com a bona foto, i menys aconseguir-la.
Bet
Francisco Aviles
02/08/2017, 17:50
Tipic, Lefebriana y Bona !!
Jaume Franch
02/08/2017, 20:31
Jaume, aquest tema no me l'esperava per res. De fet, ni tan sols sé si ho interpreto bé. Pujo una foto que ja havia penjat en el seu temps, però com a foto "de tennis", si mal no recordo. És quelcom així el que vols dir?. Bé, en qualsevol cas trenco el foc i si no és això, ja le trauré. :)
Sí , Vicenç sí. Exactament això respòn a la proposta del mes.
Recordo aquesta foto ( o una de semblant), i em va encantar i és totalment pertinent.
Lluis Surralles
03/08/2017, 13:40
Si. Jo també la recordo i et vull fer una pregunta que ja et vaig fer en el seu dia: la model estava aqui ò bé la vas preparar?. Perque està en el lloc precís, en el moment precís.
Si. Jo també la recordo i et vull fer una pregunta que ja et vaig fer en el seu dia: la model estava aqui ò bé la vas preparar?. Perque està en el lloc precís, en el moment precís.
Lluis, jo no vaig preparar res i ni tan sols conec la persona. Vaig veure que podria quedar quelcom interessant i vaig enquadrar amb el visor.
Cisco Dura
05/08/2017, 16:45
De dalt de tot. Foto amb el segell personal de Vicenç.ei-7ei-7
Antonia Sanchez
09/08/2017, 18:56
Foto de la marca "Lafebre", ¡úniques!
Raul Sintes
10/08/2017, 17:04
Molt bona!!