PDA

Ver la versión completa : Acrobàcia



LluisSurralles
16/06/2011, 22:55
Ahir, durant le celebració de la Lliga ACB del Barça, va actuar aquesta noia i vaig fer unes fotos que em van agradar força. Us en adjunto unahttps://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=94303 &g2_serialNumber=2

beptaltavull
16/06/2011, 23:03
Hola Lluis, crec que no l'has pujada bé perque es veu petitísima. :o :o :o
Realment m'agradaria veura-la a 1024.
Sembla bona. ;)

LluisSurralles
16/06/2011, 23:11
Es veritat . Ja la he canviada a mes grossa. Gràcies. Al meu album n´hi ha un altre en color.

beptaltavull
16/06/2011, 23:13
Ara si. ;)
Ja saps que a mi m'agrada el blanc i negre. ::) ::) ::)
La veig molt bé de composició i ben contrastada, com a mi m'agraden.
Suposo que no t'hi vas poder recrear amb la toma.
M'interessaria saber si per aquest tipus de fotografia es aconsellable disparar a ràfaga.
Bona fotografia. Podries posar les dades?? ;) ;) ;)

beptaltavull
16/06/2011, 23:18
Doncs si t'he de ser sincer, prefereixo la de color per la força que té la composició.
Molt bona, també.

LluisSurralles
16/06/2011, 23:30
A mi també m´agrada mes la de color pero té un problema: no va masssa sobrada de foco. La del foro també la tinc en color pero si et fixes en el braç de dalt està mes fosc perque el spot no l´il.luminava i, en color queda molt vermell i no m´agrada. Quan a tirar en ràfaga es molt millor. De fet en esport sempre tirem en ràfaga, excepte si tierm amb flashos zenitals peruque tardan uns segons en reciclar. Per aquest motiu ha deixat de tirar amb els flashos durant els partits. Només ho faig quan es una foto que sé que s´haurà d´ampliar molt. Quan a les dades tècnique son:
Camara Canon EOS 1 MARk III
ISO 2500
Velocitat 1/390* F 4
Objectiu Canon 300 2,8.
Aquestes dades son les mateixes per a tota la sessió perque, com t´he comentat, tirem amb ráfaga. Si vas a la foto de color de l´album hi ha totes aquestes dades i d´altres.

CarlosSilvestre
17/06/2011, 08:20
Buena composición. Sí que llama la atención la oscuridad del brazo que he atribuído a un tema relativo al foco que ilumina a la acróbata.