PDA

Ver la versión completa : Hosanna



Cisco Dura
05/08/2017, 17:13
Esper que aquesta foto complexi els requisits del tema de mes. (els quatre cofrares, i les barres que porten el pas) La present processada en blanc i negre i la petita en color. A jo personalment m'agrada en blanc i negre.
Podria ser que li falta un poc de enfoc sobretot al primer confrare. Vaig tenir molts dubtes de quins paràmetres emprar en aquell moment. No vaig voler pujar més Iso, i per tenir una velocitat optima pel meu pols en va fer emprar un diafragma que probablement no fos el més adequat.
Dades: Iso 2000. Focal 28 mm. diafragma f/3,5 velocitat 1/60 seg.
8630
8631

Jaume Franch
06/08/2017, 01:53
Bona foto del mes. El processat en B&N no m'acaba de fer el pes.
Sort vas tenir de que estiguessin aturats, oi?.

Cisco Dura
06/08/2017, 02:01
No Jaume, esteien caminant. Poc a poc com es natural però caminant al cap i a la fi

Jaume Franch
06/08/2017, 02:18
No Jaume, esteien caminant. Poc a poc com es natural però caminant al cap i a la fi

Doncs , a 1/60.... no està mal.

Lafebre
07/08/2017, 12:20
Bona mostra, Ciscu. Em costa de decantar les meves preferències sobre una de les dues versions, però filant prim, trio la BN, ja que en la de color les zones blanques dels braços de fusta del pas em distreuen la mirada. No pots baixar aquesta zona concreta d'altes llums?. Molt bé, Ciscu.

Raul Sintes
07/08/2017, 15:56
També en decant per la b&w.

Joan A. Gomila
10/08/2017, 09:44
A jo m'agrada sa de blanc i negre, tot i que estic d'acord amb el que ja t'ha comentat en Vicenç de que les barres distreuen un mica.

Segurament amb uns altres paràmetres i enfocant el primer cofrare la foto guanyaria però moltes vegades ens trobem en que has de disparar sense tenir gaire temps a pensar i, com sempre dic: millor una foto que no sigui del tot correcta abans que una no foto.