PDA

Ver la versión completa : Tot i la calitja...



Antoni Cladera
10/08/2017, 10:42
... es va deixar veure tímidament la lluna eclipsada sobra la Barraca.
Quan vaig saber de l'eclipsi vaig penasr que estaria bé tenir fotos de la lluna sobre la barraca, a la mateixa alçada, amb eclipsi i no, més que res per mostrar la diferència a l'hora de voler fer qualque publicació.
El dia no va acompanyar gens. Lo millor de tot va ser que érems els únics que estavem girats cap a llevant... centenars de persones observaven la posta de sol a Nati, aplaudint quan el sol es va amagar sota l'horitzó...
Ni el cel era el que volia noi la lluna tan tímida... (es pot veure el tel del davant (no és que no estigui enfocada, simplement la mateixa calitja esvaïa el contrstat de la superfície lunar

...Vaig acabar fent la lluna de detall....

8660
D500, 200-500mm a 500mm TCE II 1,4X, f8, 1/13s iso 1250, 6500K

8661

Lafebre
10/08/2017, 11:32
Com a composició, impecable, amb un gran impacte visual. I com a document de l'eclipsi, ni t'ho dic. Hi ha un parell d'aspectes, però, que no acabo d'entendre i que m'agradaria que m'expliquessis, per aprendre (Em refereixo sempre a la foto de la lluna sobre la barraca). El primer, trobo que li manquen negres. És fet expressament? El segon, tot envoltant la lluna, així com a la zona de l'ombra de l'eclipsi, hi veig un anell difós d'una tonalitat diferent a la de la resta del cel. A que és degut?. Però això sí, Toni, una magnífica foto. :very_drunk: