Ver la versión completa : Jornada de pluja
Continuo tibant de fototeca...
8664
Bella estampa. Me encanta el contraste entre el rosa del paraguas y el verde de las sillas.
Joan A. Gomila
10/08/2017, 16:14
Torna apareixer el tema dels colors oposats que ja s'ha comentat en un altre fil iniciat per en Xiscu Aviles.
Recordo bé aquesta foto i ja em va agradar molt quan la vas penjar per primer cop.
Jaume Franch
10/08/2017, 18:00
Veus?, foto moltbona apart, aquesta combinació de colors complementaris m'agrada.
Em deixeu fer un pecat?: i en BiN? MonoMut
Veus?, foto moltbona apart, aquesta combinació de colors complementaris m'agrada.
Em deixeu fer un pecat?: i en BiN? MonoMut
Aquesta, en BN?. Ni de conya!!!!!
Jaume Franch
10/08/2017, 22:11
jajajaja! Risa 60
Francisco Aviles
11/08/2017, 16:31
Esta fantastica en colors, el contrast es molt bo.. Vicenç
Elisabet Marti
11/08/2017, 22:53
Se't dóna bé això de retratar cadires buides, trobo ;-)
M'agrada el terra moll i els lleugers reflexes , però... perquè vas tallar el paraigües? Em fa una mica de mal a la vista no veure'l sencer.
Se't dóna bé això de retratar cadires buides, trobo ;-)
M'agrada el terra moll i els lleugers reflexes , però... perquè vas tallar el paraigües? Em fa una mica de mal a la vista no veure'l sencer.
Gràcies, Bet :). Doncs vaig tallar el paraigües perquè vaig pensar que sinó la foto quedava massa òbvia. No creus?
Elisabet Marti
12/08/2017, 13:39
Vicenc no ho sé, em fas dubtar. Potser si que tens raó però hauria de veure ambdues fotos per triar.
Jaume Franch
12/08/2017, 16:40
Gràcies, Bet :). Doncs vaig tallar el paraigües perquè vaig pensar que sinó la foto quedava massa òbvia. No creus?
A mí també em pica el cuc com a la Bet.
A mí també em pica el cuc com a la Bet.
Ho puc arribar a entendre. :)