PDA

Ver la versión completa : Façana, Girona



Elisabet Marti
11/08/2017, 23:16
8677


1/160 s f/8 18 mm, ISO 200, Olympus E-M10MarkII


Dubto que hagi sabut copsar i aprofitar la llum del moment. Us deixo un parell de miniatures per a que us en feu una idea.
Que fotogènica és Girona, per cert....

8678 8679

Jaume Franch
12/08/2017, 08:46
Les veig be de llum.
El fanal m'hi sobra, o no hi veig el motiu d'incloure'l.
Cal anivellar.

Lafebre
12/08/2017, 11:24
Mmmmm... em sap greu però aquí tampoc comparteixo opinió emb en Jaume. Trobo que el fanal li dóna un plus a la foto, és l'element que fa que et quedis mirant la foto més estona i, curiosament, realça més la façana. És cert que a primer cop d'ull, sobta, però d'això es tracta, de cridar l'atenció i sorprendre. Per mi és una molt bona imatge. Felicitats, Bet :very_drunk:.

Jaume, entenc el que vols dir, però no és qüestió només d'anivellar. Si anivella per dalt, la foto es desnivellarà encara més per baix, i a l'inrevés. Si aquest efecte no s'ha evitat en el moment de prendre la foto, només es pot corregir amb un programa d'edició. Estàs d'acord?

Bet, comparteixo amb tu el gust per Girona.

Elisabet Marti
12/08/2017, 13:16
Vicenç: tu si que m'entens! ;-)
trobo que la façana sola és massa aborrida. Si algun dels balcons hagués tingut un element addicional ( molinet de vent, persona, roba estesa,...) no hauria afegit el fanal. Però no sent així, em falta alguna cosa.

El tema d'anivellar me'l vaig estar mirant, però donat que no volia allunyar-me massa per mi era impossible aconseguir paral.lelismes bons.
I de fet, quan aixequem el cap a mirar una façana que tenim decant bé que les linies convergeixen, per tant no li veig necessitat de corregir-ho tampoc.

De totes formes Jaume, els teus comentaris com sempre són benvinguts ja que em fas plantejar-me sempre nous punts de vista de la mateixa foto.

Jaume Franch
12/08/2017, 16:05
M'encanta llegir els teus raonaments Bet. Tens ànima de fotògraf. N'aprendràs molt i rapit.
Però, discrepo de vosaltres. El fanal em fa nòsa. Smile 30
D'acord que na Bet no té programa per corregir perspectiva, però, precisament per això, a l'hora de fer la foto hagués buscat la verticalitat u horitzontalitat d'un element tant geomètric com aquesta façana.
Però... aquestes discrepàncies formen part del joc, no?.

Alfredo
12/08/2017, 16:10
Estoy de acuerdo contigo, Bet, y con Vicenç, tanto en lo referente a la farola como en el nivelado.
En este último punto porque me parecería muy "cuadriculada" la foto, en cambio ese mínimo desnivel le añade "algo".
Me gusta, sobre todo ese aire "antiguo".

Elisabet Marti
12/08/2017, 16:31
Jaume: sort en tenim d'aquestes diferències en els punts de vista. Sinó la fotografía seria només física (òptica, i ara cada cop més, electrònica), enlloc d'art...

Alfredo: Girona es lo que tiene, antigüedad por todas partes.

Vicenç: gràcies per les tevés felicitacions! ei-10