Ver la versión completa : Tennista en dispersió
Si us dic que, de fet, volia fer un "Only Raw" però que se me'n va anar la mà, no resulta gaire creïble, oi?. Doncs bé, aquí va la historia. Fa temps que vaig veure una foto amb aquest efecte i em va encuriosir, tot i que l'objecte al qual li havien aplicat l'efecte no em va semblar el més idoni per fer-ho. Em va semblar que aquest efecte li podria anar molt bé a fotos d'esport, però primer havia de saber com fer-ho. Vaig remenar molt per Internet i vaig trobar uns quants tutorials, però no tots ells feien servir exactament el mateix camí per arribar, això sí, al mateix efecte final. A partir d'aquí es tractava d'anar provant (de passar-s'hi hores, vull dir) fins arribar al procés en que m'hi sentís més còmode. Quan ja el vaig tenir el vaig aplicar a tres fotos que ja tenia. Estic content amb el resultat, però encara vull millorar el procediment per fer-ho més flexible i més ràpid de procés. És a dir, més hores...
8705
Curioso y bello efecto. Parece muy apropiado para fotos con "movimiento"; aunque ya se sabe, quizás alguien sepa aprovecharlo y sorprender aplicandolo a una imagen mas "estática".
Lluis Surralles
19/08/2017, 16:53
M´agrada molt aquest efecte, Vicens. Penso que no es pot abussat massa d´ell, pero per a una foto d´en tant en tant es espectacular. Fns i tot una colecció de tres. Ja m´ho explicaràs perque ´interessa.
Carlos Silvestre
19/08/2017, 17:42
Interesante trabajo que seguro te ha permitido descubrir muchas cosas de PS.
El resultado global es impactante. Mi opinión es que si el efecto lo circunscribieras únicamente a la raqueta quedaría mejor.
En cualquier caso experimentar es una gozada. Enhorabuena.
Joan A. Gomila
19/08/2017, 19:31
No coneixia aquest efecte i sa veritat és que m'agrada molt el resultat final.
Els colors vius destaquen molt damunt el fons negre.
Estic d'acord amb en Lluis en quan a que és un efecte del que no es deu poder abusar però per aconseguir una cosa diferent amb una col.lecció o per aplicar-ho de tant en tant és una molt bona idea.
Bona feina Vicenç!!!!
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Pepe Peñafiel
19/08/2017, 23:20
Interesante y curioso efecto.No lo había visto. En todo caso enhorabuena por experimentar y disfrutar con tu imagen.
Jaume Franch
19/08/2017, 23:41
Et felicito per la iniciativa i pels resultats.
La textura de la dispersió crec que podría millorar, segons el meu gust.
Intentaré emular-te, ja m'has picat.Smile 30
EscarapelaFF 40x
Cisco Dura
20/08/2017, 10:55
Estic segur tal com diu en Carlos que amb l'aprenentatge d'aquest processament has après moltes més coses. El resultat el trobo espectacular i sobretot curiós. Voldria veure'n més amb aquest processament per poder opinar al respecte
Carlos Silvestre
20/08/2017, 16:31
¿Está hecho con pinceles?
Gràcies per comentar, companys. Estic d'acord que és un efecte del qual no se'n pot abusar. En més de tres fotos, pot arribar a cansar.
Lluis,
Em seria bastant feixuc fer-te una explicació per escrit i, com dic, vull acabar de millorar el procés (no per millorar la qualitat sinó per escurçar el temps i donar-li més flexibilitat). No sé quan ho tindré però, si vols, quan ho tingui t'aviso, vens a casa i t'ho ensenyo encantat de principi a fi.
Jaume,
M'encanta que t'hagi picat :). Estaré molt content de veure les teves imatges.
Carlos,
Efectivamente, los últimos pasos están hechos con pinceles.
Lluis Surralles
21/08/2017, 20:51
L´altre dia vaig entrar a uns tutorials que ho expliquen pero, la veritat, m´agrada mes la foto que has fet tu que les dels tutorials. Ja parlarem. Gràcies per l´oferiment.
Jaume Franch
22/08/2017, 14:16
Gràcies per comentar, companys. Estic d'acord que és un efecte del qual no se'n pot abusar. En més de tres fotos, pot arribar a cansar.
Jaume,
M'encanta que t'hagi picat :). Estaré molt content de veure les teves imatges.
Doncs, sí.
He pujat un intent: "Pintant foc"