PDA

Ver la versión completa : Caseta d'en Sans



raulsintes
13/06/2011, 11:59
Aquesta és un altra fotografie de reflexes, he seguit la lliçó magistral d'en Carlos i açò n'és el resultat.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=91554 &g2_serialNumber=1

* * Fabricante = SONY
* * Modelo = DSLR-A300
- Específico de Exif
* *Tiempo de exposición = 1/400 sec* [0.002]
* *Número F = 28/5* * [5.600]
* * Programa de exposición = Manual
* * Velocidades ISO = 400
* Hora de creación original = 2011:06:06
* *No se disparó el flash, modo de flash obligatorio
* *Longitud focal = 70 mm

imported_admin
13/06/2011, 12:20
Molt bé Raúl. Veig que mestre i alumne heu aprofitat el temps.
Primer de tot he posat la foto en 1024pix., espero que no et molesti.

Tal i com acostumo a fer, he revisat aquesta foto amb el PS (Photoshop).

L'histograma molt correcte.
Els ulls em demanaven més llum i li he donat un pel de Brillo i un toquet de contrast i, pot millorar. Un perill: al augmentar la llum la par encalada de la caseta es pot "cremar", sobreexposar. Ho he fet i he tornat a deixar aquests blancs tal com tú els teníes, correctes.
Si vols et passo el resultat.

És fotofindera, Raúl.

Per cert, supòso que has vist l'exposició de "Casetes de vorera" que encara es pot veure a l'Hospital Mateu Orfila, no?. No recordo haver vist aquesta.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=91624 &g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
13/06/2011, 17:10
Bien hecho. La foto gana un montoón con las correcciones que has hecho respecto a la original. Ya ves qué fácil. :)

raulsintes
13/06/2011, 18:34
Jaume, s'altre dia vaig anar a veure-la l'exposició al Mateu Orfila i està representada aquesta caseta des Port d'Addaia que es coneix com “sa caseta d'en Sans”

Gracies Carlos per el teu ajud i també dir-te que el llibre que en vas deixar m'ha ajudat molt a recordar el passos que feren l'altra dia.

CarlosSilvestre
13/06/2011, 21:25
Jaume, s'altre dia vaig anar a veure-la l'exposició al Mateu Orfila i està representada aquesta caseta des Port d'Addaia que es coneix com “sa caseta d'en Sans”

Gracies Carlos per el teu ajud i també dir-te que el llibre que en vas deixar m'ha ajudat molt a recordar el passos que feren l'altra dia.

Pues me alegro.

PepePenafiel
14/06/2011, 17:22
Me gusta el encuadre y el reflejo te ha quedado muy bien.
Con buenos profes seguro que sigues avanzando.

joangomila
14/06/2011, 19:10
També m'agrada s'enquadrament i es reflexe. Jo la veig amb una mica de manca de focus. Algú més la veu així? o només soc jo?

PepePenafiel
14/06/2011, 20:23
També m'agrada s'enquadrament i es reflexe. Jo la veig amb una mica de manca de focus. Algú més la veu així? o només soc jo?
Joan a mi también me falta algo de foco y los blancos los veo sobreexpuestos pero no me atrevía a decirlo por el problema de si es un tema puramente personal por el monitor.

imported_admin
14/06/2011, 21:52
També m'agrada s'enquadrament i es reflexe. Jo la veig amb una mica de manca de focus. Algú més la veu així? o només soc jo?
Joan a mi también me falta algo de foco y los blancos los veo sobreexpuestos pero no* me atrevía a decirlo por el problema de si es un tema puramente personal por el monitor.

Cuando no te fias del calibrado del monitor, Se pasa mal eh, Pepe? :(

PepePenafiel
15/06/2011, 06:25
Ya lo creo que si... :-/

CarlosSilvestre
15/06/2011, 12:28
Creo que la falta de foco se debe a que la foto está bastante recortada ¿no Raúl?

AntoniCladera
15/06/2011, 15:02
Bona composició...tot i aquesta falta d'enfocament.....

salut!!! ;)