PDA

Ver la versión completa : Momentazo en el monte Casasebo



Bep Taltavull
23/08/2017, 21:43
Buenas, compañer@s:

Después de unos dias por tierras de Jaén con el amigo fotofindero Juan Cuadros,

llego con material nuevo que me ayudará a salir de la crisis fotográfica, jajaja

Ésta fué una tarde en el monte Casasebo, mientras los últimos rayos del sol iluminaban la cúspide de la nube y se intuía una noche impresioonante.

Gracias Juan!!! siempre viene bien llevar diferentes colores de chaquetas.

ISO......640............f/5.6..............vel.1/50s...............focal 70mm..............temp. 5300K................filtro degradado 2.5 pasos + polarizador

8722

Jaume Franch
23/08/2017, 21:52
Magnifica foto. Esperem que revifi la flama, Bep.
Crec que li manca contrast.

Bep Taltavull
24/08/2017, 08:52
Gràcies Jaume, quan dius contrast, et refereixes a blancs i negres o només algún dels dos?

Pregunto perque al Histogram Viewer no es veu l'histograma igual que al ACR...

Francisco Aviles
24/08/2017, 12:05
Un cel espectacular, Bep
Esper que ho hagis passat molt bé en es viatge amb en Juan

Cisco Dura
24/08/2017, 13:30
Uauu quin cel. Veient aquesta foto supòs que vens en ses piles carregades.

Carlos Silvestre
24/08/2017, 13:56
Pues excelente título porque el momento es francamente espectacular. La visualizo en el móvil y la encuetro bien de contraste. La inclusión de Juan contextualiza tamaños y realza la imagen. Estupenda. Hay vida más allá de las marinas...

Jaume Franch
24/08/2017, 15:27
Gràcies Jaume, quan dius contrast, et refereixes a blancs i negres o només algún dels dos?

Pregunto perque al Histogram Viewer no es veu l'histograma igual que al ACR...

Jo he editat la imatge en Photoshop i valoro el contrast per dues vies:
1. Imagen>Contraste Automático
2. Imagen>ajustes>Brillo(0)/Contraste(40-60)

Bep Taltavull
24/08/2017, 16:42
Moltes gràcies amics!! Ens ho hem passat molt be aquests dies.

Bàsicament hem fet nocturnes, però també hi han entrat altres coses com aquesta.

Jaume: al meu monitor la veig be de contrast, he provat d'aplicar el contrast automàtic que proposes i potser passaria,

però amb la segona opció, quan arribo a 25 ja està reventada de contrast... suposo que és una qüestió de visualitzacions.

Joan A. Gomila
24/08/2017, 16:54
Amb aquesta foto he fet una cosa que no acostum a fer mai que és descarregar sa foto i fer la prova a casa i he de dir que, al meu monitor, la creació d'una capa d'ajustament de brill/contrast augmentant el contrast, el cel i el vermell de la roba milloren (sobretot el cel) i al mateix temps el renou s'accentua a la zona fosca del núvol. He compartit el resultat amb en Bep i em diu que ell, al seu monitor, no hi aprecia diferència amb l'original que ha pujat. Segurament es deu tractar d'una diferència de visualitzacions.

En quan a la foto, tot i tenir un núvol espectacular (núvols que per Menorca no hi ha en aquesta època), el que més destac és el vermell de l'abrig que portava en Juan que és com la cirereta del pastís en aquesta foto.

Bona foto i esper seguir veient més fotos de ses que has fet per terres de Jaén.

Lafebre
24/08/2017, 17:04
Coincideixo amb el comentari d'en Carlos. Molt bona en quant al moment captat i la incorporació del model (ves que no et vulgui cobrar ara, el Juan) :rolleyes:, encara que m'apunto a donar-li una miqueta més de contrast. Molt bona, Bep!! :very_drunk:

Jaume Franch
24/08/2017, 17:20
Moltes gràcies amics!! Ens ho hem passat molt be aquests dies.

Bàsicament hem fet nocturnes, però també hi han entrat altres coses com aquesta.

Jaume: al meu monitor la veig be de contrast, he provat d'aplicar el contrast automàtic que proposes i potser passaria,

però amb la segona opció, quan arribo a 25 ja està reventada de contrast... suposo que és una qüestió de visualitzacions.

Buff !!! Ja veig que no en treurem el net. Potser amb això... https://www.fotofinde.com/showthread.php?5890-Tertulia-fotogr%E1fica&p=54222#post54222

Pepe Peñafiel
27/08/2017, 10:09
Buenísima Bep, eso es un amigo ponerse esa chaqueta. Ya le puedes dar su % al compañero.

Bep Taltavull
27/08/2017, 18:25
Moltes gràcies a tots.

La jaqueta li vaig pintar amb PS, ja que anava camuflat de color verd/marró i es confonia amb el fons