PDA

Ver la versión completa : La Vieja en 20 minutos



Bep Taltavull
27/08/2017, 18:34
Bueno, aquí os traigo otra fotografía del viaje por tierras de Jaén.

A éste pico le llaman La Vieja y es una sola exposicón de 20 minutos.

Hay cosas inesperadas que pasan durante ese tiempo de exposición prolongada y que son inevitables, pero aún así me gusta.

ISO.............320...............f/5.............vel.22 minutos.............. W/B..............4700K..............focal 70mm

Revelada solo en ACR

8737

Jaume Franch
27/08/2017, 20:18
Una delícia, Bep.
Segueixo trobant a faltar contrast. Imagino que tu no, clar.
EscarapelaFF 40x

Bep Taltavull
27/08/2017, 20:35
Una delícia, Bep.
Segueixo trobant a faltar contrast. Imagino que tu no, clar.
EscarapelaFF 40x
Moltes gràcies Jaume, la veritat es que ho he provat i com que l'histograma està tan ajustat es reventa pels costats de seguida.

De totes maneres, fins que no disposi del monitor nou no puc fer força, tan sols em fio del que jo veig a casa.

Jaume Franch
27/08/2017, 20:49
Mentres tant, si no t'importa, aniré comentant aquest tema del contrast, per si t'és útil.

Carlos Silvestre
27/08/2017, 20:58
A mí me gusta Bep. Hasta las luces contaminantes contribuyen al ambiente general. Lo que no entiendo es la aparición de esa línea arcoiris.

Bep Taltavull
28/08/2017, 09:39
A mí me gusta Bep. Hasta las luces contaminantes contribuyen al ambiente general. Lo que no entiendo es la aparición de esa línea arcoiris.
Gracias Carlos, pues si muchas veces nos ayudan a crear imágenes más atractivas y diferentes.

Esa linea a la que te refieres, diria que fue alguien situado en una aldea cercana que, en algún momento de la exposición, activaría un láser o algo similar.

Francisco Aviles
28/08/2017, 12:41
Molt bona Bep, una imatge diferent i atractiva !!

Carlos Silvestre
28/08/2017, 14:43
Moltes gràcies Jaume, la veritat es que ho he provat i com que l'histograma està tan ajustat es reventa pels costats de seguida.

De totes maneres, fins que no disposi del monitor nou no puc fer força, tan sols em fio del que jo veig a casa.

El típico deslumbra-pilotos y chafa-fotos. ¡Vaya momento eligió!

Lafebre
28/08/2017, 15:34
A mi m'agrada, Bep. Trobo que aquest tipus de fotos són difícils de fer i que comporten una sèrie d'incerteses que no es poden controlar. Com trobo que els gustos personals sobre detalls no han de condicionar el comentari general de la imatge, l'únic que em queda per dir-te és, felicitats, Bep!
EscarapelaFF 40x

Bep Taltavull
28/08/2017, 16:59
Gràcies Xiscu :very_drunk:


A mi m'agrada, Bep. Trobo que aquest tipus de fotos són difícils de fer i que comporten una sèrie d'incerteses que no es poden controlar. Com trobo que els gustos personals sobre detalls no han de condicionar el comentari general de la imatge, l'únic que em queda per dir-te és, felicitats, Bep!
EscarapelaFF 40x
Gràcies Vicenç, si, en aquesta ocasió, l'avió, el làser, el cotxe... també m'interessa la teva opinió sobre el teu gust personal

Lafebre
28/08/2017, 17:24
Gràcies Xiscu :very_drunk:


Gràcies Vicenç, si, en aquesta ocasió, l'avió, el làser, el cotxe... també m'interessa la teva opinió sobre el teu gust personal

Doncs el meu gust personal (però és només això, el meu gust, perquè la foto no té res "criticable"), seria donar-li (sobre la foto que ens mostres) una primera capa de "tono/saturación" baixant la lluminositat una mica i pujant la saturació "varies miques" al conjunt de la foto. Sobre això, una segona capa de "curvas" baixant les llums al gust, i de manerta selectiva, al cel i la muntanya "verda", deixant la resta de la imatge tam com ha quedat després de la primera capa. Apa, ja t'he ficat el sol al cap, ara! :)

Bep Taltavull
28/08/2017, 19:17
Gràcies Vicenç per la teva opinió, ho he estat provant i crec que no ho he sabut fer, ja que el resultat no em convencia.

Joan A. Gomila
28/08/2017, 20:30
Has tret una bona foto d'una escena molt complicada per les diferents intensitats de llum que hi havia.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Pepe Peñafiel
02/09/2017, 22:41
Me parece una localización increíble. Me llama la atención la Tª que has elegido para la imagen, porque sueles emplear imágenes mas frías en el cielo.
Lo de los imponderables de una única exposición me suena y te entiendo.
Me parece un gran trabajo y un momento seguramente para recordar por tu parte.

Bep Taltavull
10/09/2017, 22:17
Gràcies a tots.
Pepe, la temperatura elegida fue para tener más variedad de colores.
En cuanto a la larga exposición, prefiero eso con sus inconvenientes, que hacer un Startrail,
ya que la textura del cielo y las estrellas no tiene nada que ver.