PDA

Ver la versión completa : La Vieja



Bep Taltavull
29/08/2017, 22:09
Os traigo una de la misma localización que la anterior jugando con la temperatura y con la ISO

Para tener estrellas puntuales con una focal de 48mm tan solo pude exponer 10s y en consecuencia tuve que subir ISO

ISO 10000...............f/2.8..................vel. 10s................temp. 3400K

8746

Jaume Franch
29/08/2017, 23:07
Impressionant, Bep. Magnífica.
Jo corregiría els blaus de la meitat inferior dreta que afecten a zona de La Vieja.
EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
30/08/2017, 12:28
Aquesta m'agrada encara més que l'anterior que ens havies mostrat, ja que la CL t'ha permés tenir una varietat de colors a la zona de la VL que t'han anat molt bé per a resaltar-la.
No comentes que es tracti d'un Onlyraw així que don per fet que has processat la foto per a treure més detall de la VL, és així?
La renou està molt continguda tot i el valor ISO tan alt que vas emprar, li has aplicat un filtre per reduir la renou?
T'ha quedat molt bé, no se si es pot fotre més canya al processat per a treure més detall encara de la VL sense que la renou sigui un problema molt greu, però supòs que tu ja ho deus haver provat i que l'has deixada així per que és com més t'agrada a tu.
EscarapelaFF 100x

Lafebre
30/08/2017, 13:19
Estic en línia del comentari d'en Joan A., però en canvi jo no estic segur de quina de les dues m'agrada més, perquè les dues m'agraden tot i la diferència entre elles. Sí, noi, ISO 10000 ja són paraules majors i sempre s'ha de pagar algun que altre peatge. Bona, Bep!

Bep Taltavull
30/08/2017, 15:34
Impressionant, Bep. Magnífica.
Jo corregiría els blaus de la meitat inferior dreta que afecten a zona de La Vieja.
EscarapelaFF 40x
Gràcies Jaume, en quant als blaus que comentes, era el que buscava, tot tenyit de blau tipus "noche americana" :very_drunk:

Bep Taltavull
30/08/2017, 15:40
Gràcies Joan A. pel comentari,tens raó, a vegades la CL ens beneficia per la gama de colors que ens aporta.

OnlyRaw per jo és tal com surt de càmera, no és el cas ja que te un revelat amb curves en ACR així com reducció de renou, i amb PS hi he clonat alguna cosa de terra que no m'agradava.

Vicenç: Gràcies per la teva aportació, si a ISO 10000 en nocturnes i amb la nostra càmera la qualitat s'en resent però si no s'ha d'ampliar molt ja em conformo.

Pepe Peñafiel
02/09/2017, 16:57
Increíble esa contaminación lumínica. Esa temperatura es muy demostrativa de la contaminación.
Me gusta pero me cuesta digerír ese color verdoso en la base de la montaña.