Ver la versión completa : Rumb a l'Oest.
Crec que ja ho he explicat alguna vegada. Cada any per aquestes dates a l'AFC es fa una exposició col·lectiva entre socis que hi vulguin participar, per commemorar que fa anys es va fer la primera fotografia de l'Estat Espanyol on ara es coneix com el Pla de Palau, a Barcelona. Ahir es va inaugurar l'exposició commemorativa del 178è aniversari.
Una de les dues fotos amb que hi participo és d'un arxiu de ja fa uns anys, però em venia de gust exposar-la. Tot i que aquesta escena ha sigut innumerables vegades fotografiada, al passar per allí no es pot reprimir la temptació de prémer el disparador. Vaig haver d'esperar una certa estona que no passés cap dels gegantins 4x4 que circulen per la zona, ja que volia captar la soletat del paisatge.
8819
ISO 200
f/5
1/1250 sec.
Jaume Franch
06/09/2017, 16:12
Preciosa, majestuosa.
La meva pregunta habitual flota en el aire...
Joan A. Gomila
06/09/2017, 21:19
M'agrada molt com t'ha quedat. La carretera dona molta profunditat a la image i dirigeix la mirada cap a les muntanyes del fons.
Pens que l'elecció del b/n és molt encertada en aquest cas ja que ajuda a centrar la vista en els dos elements principals: carretera i muntanyes.
És d'aquelles fotos que un voldria haver fet, encara que, com dius, pugui estar molt vista.
24 mm?
Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
Francisco Aviles
06/09/2017, 22:42
Molt bona, Vicenç
Una de Mestre
Raul Sintes
07/09/2017, 11:06
M'agrada especialment la profunditat que té aquesta foto i la soletat del paisatge
Preciosa, majestuosa.
La meva pregunta habitual flota en el aire...
Gràcies, Jaume. La resposta a la teva pregunta habitual que flota a l'aire és què, en aquest cas, el BN representa molt millor la interpretació que jo faig d'aquest paisatge. No hi ha més.
M'agrada molt com t'ha quedat. La carretera dona molta profunditat a la image i dirigeix la mirada cap a les muntanyes del fons.
Pens que l'elecció del b/n és molt encertada en aquest cas ja que ajuda a centrar la vista en els dos elements principals: carretera i muntanyes.
És d'aquelles fotos que un voldria haver fet, encara que, com dius, pugui estar molt vista.
24 mm?
Gràcies Joan A. Tens raó, Joan, se m'havia passat indicar la focal. Doncs no, no és 24 mm. Està feta amb l'ara teu Nikkor 80-200, a 80 mm.
Joan A. Gomila
07/09/2017, 11:20
Amb aquesta presa de la carretera feia impresió d'estar feta amb un angular. M'has sorprés!!!
Amb aquesta presa de la carretera feia impresió d'estar feta amb un angular. M'has sorprés!!!
Tot i que ja fa un cert temps, recordo mot bé el moment. Amb l'angular, les muntanyes del fons es veien molt petites i, a més, l'efecte que agafava la perspectiva de la carretera no m'agradava, així que vaig decidir posar el tele. Vaig anar cap enrere tot el que vaig poder (el punt on vaig fer la foto), ja que immediatament després comença un canvi de rasant i es perd aquesta vista.
Joan A. Gomila
08/09/2017, 12:20
Tot i que ja fa un cert temps, recordo mot bé el moment. Amb l'angular, les muntanyes del fons es veien molt petites i, a més, l'efecte que agafava la perspectiva de la carretera no m'agradava, així que vaig decidir posar el tele. Vaig anar cap enrere tot el que vaig poder (el punt on vaig fer la foto), ja que immediatament després comença un canvi de rasant i es perd aquesta vista.
Açò és senyal de que tenies molt clar com volies la foto i el que havies de fer per aconseguir-ho. Bona feina!!! emoticon 0667
Bep Taltavull
09/09/2017, 11:53
M'encanta tal qual ens la presentes. Una composició de llibre i un tractament impecable. Felicitats!!! EscarapelaFF 40x
Pepe Peñafiel
10/09/2017, 11:07
Excelente, cuidada y editada con tu calidad habitual.
Por supuesto, fotofinderísima para mi.
Carlos Silvestre
10/09/2017, 12:03
Me viene a la cabeza John Ford, una diligencia rodeada de apaches, un coche solitario, etc... Fíjate la de cosas que transmites con tu foto!!!
Me viene a la cabeza John Ford, una diligencia rodeada de apaches, un coche solitario, etc... Fíjate la de cosas que transmites con tu foto!!!
8839
8840