PDA

Ver la versión completa : Auditorio y Palacio de Congresos de Cartagena

Raul Sintes
07/09/2017, 11:19
Para quien no conozca Cartagena, les recomiendo una visita. Compiten con Murcia por la capitalidad de la provincia. Me encantó.
Tomé esta foto a plena luz del día, pues me impresionó el edificio del Auditorio y Palacio de Congresos que se levanta frente a la fachada marítima de la ciudad.
Iso 200; f/10; vel. 1/160; 27 mm.

8824

Lafebre
07/09/2017, 11:31
Bona Raül!. Hi ha varies coses que m'agraden de la foto. Les línies i volums de l'arquitectura, el contrast del groc-daurat de la façana amb el balu del cel i, sobretot, el detall de la senyora. Crec que si aconsegueixes redreçar la verticalitat de la cantonada i millorar -encara que només sigui una mica- el punt sense detall del reflex, el conjunt de la imatge milloraria força. Bona presa, Raül!

Jaume Franch
07/09/2017, 13:02
D'acord amb el comentari de'n Vicenç.
Bona, Raül!.

Joan A. Gomila
07/09/2017, 15:04
Jo també hi estic d'acord amb en Vicenç, segur que la foto millorarà després d'aquestes correccions proposades, tot i que ja és una molt bona foto encara pot ser millor.

Li trobo a faltar el vertex superior de l'edifici però imagin que no podies endarrerir la teva posició.

La inclusió de la figura humana és la cirereta del pastís.

Elisabet Marti
07/09/2017, 19:55
No sempre m'atrauen les fotos arquitectòniques però aquesta enganxa molt. Totalment encertat afegir a la senyora!

Raul Sintes
08/09/2017, 16:26
Bona Raül!. Hi ha varies coses que m'agraden de la foto. Les línies i volums de l'arquitectura, el contrast del groc-daurat de la façana amb el balu del cel i, sobretot, el detall de la senyora. Crec que si aconsegueixes redreçar la verticalitat de la cantonada i millorar -encara que només sigui una mica- el punt sense detall del reflex, el conjunt de la imatge milloraria força. Bona presa, Raül!

Gràcies Vicenç, la verticalitat l'he adreçada, no m'en havia adonat, ara be el reflex no he pogut fer res.

La torno a pujar i afegeisc una altre fotografia del bar del Palau

8826

8827

Joan A. Gomila
08/09/2017, 17:07
Raul: encara que no hagis pogut arreglar lo del reflex, tal qual el tens a jo m'agrada i no poc.

L'altre foto que has adjuntat a jo m'agrada molt i no entenc per que no la pujes obrint un altre fil per a poder-la comentar, ja que la foto tota sola també s'ho mereix. Pel meu gust totes dues EscarapelaFF 40x

Lafebre
08/09/2017, 19:25
Coincideixo amb en Joan A. La segona foto la trobo molt bona. Les línies convergents del sostre, la renglera de taules i les llates de fusta del terra li donen una magnífica profunditat. Està molt ben vista i perfectament executada. Perfecte, Raül!

Bep Taltavull
09/09/2017, 12:00
M'encanta Raül !!! Una composició molt bona, figura humana inclosa. Trob a faltar la punta de dalt de l'edifici, però així també m'agrada molt EscarapelaFF 40x

Raul Sintes
09/09/2017, 20:45
Moltes gracies companys pels vostres comentaris. En quant a l'edifici, no tenia més espai. Vaig preferir tallar la punta de dalt enlloc de retallar per baix.

Pepe Peñafiel
10/09/2017, 11:13
Efectivamente me gusta y la considero imprescindible esa figura humana. La segunda imagen muy atractiva, me gusta

Carlos Silvestre
10/09/2017, 11:59
El detalle de la figura humana 10 puntos para tí. Una buenísima foto que es una pena esté recortada por arriba.