PDA

Ver la versión completa : Jo, Ofelia



Joan A. Gomila
07/09/2017, 19:22
Entre els actes culturals que es varen dur a terme a l'illa del Llatzaret el passat dissabte, un d'ells va ser la representació de la mini obra de teatre "Jo, Ofelia".

Les condicions de llum eren desastroses pels focus de diferents colors que il.luminaven l'escena ja que és una obra molt dramàtica, tot i açò, la combinació de colors m'agrada i he fet un retall cercant una composició que fos agradable.

Soc conscient que hi ha renou però l'hi he volgut deixar per que pens que també ajuda a aquest aire dramàtic que té tot plegat.

Fuji X100, ISO 6400, f/2, 1/200

8825

Jaume Franch
07/09/2017, 23:30
Caram, quin canvi d'estil!.
Bona foto.
Crec que li manca un pel de llum a la meitat dreta de la cara.

Joan A. Gomila
08/09/2017, 06:36
Si que hi manca llum, Jaume, però és que hi havia un focus molt potent a l'altra banda per incrementar la sensació de dramatisme i no he volgut tocar gaire les llums ni les ombres per mantenir l'ambient dramàtic del moment.
Merci!!!

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Lafebre
08/09/2017, 12:06
És una modalitat de fotos molt difícil de fer, ja que la il·luminació sempre és d'acord amb allò que es vol transmetre al públic sense tenir en compte (i ho entenc) els que volen fer fotos. N'he patit les conseqüències més d'una vegada. Te n'has sortit molt bé, Joan A. Crec que has fet molt bé en no tocar les ombres de la cara. Per l'ombra tant potent que es veu de l'actriu i la llum tant intensa als braços i cara, qualsevol intent d'aclarir les ombres s'hagués vist artificial. La il·luminació era així i has sabut llegir l'escena. M'agrada l'enquadrament que li has donat. Molt ben resolta, Joan A.! :very_drunk:

Raul Sintes
08/09/2017, 16:32
Molt bona Joan, m'agrada molt. Son fotografies molt dificils de fer i el processat sol ser bastant complicat (al manco per jo).

Joan A. Gomila
08/09/2017, 17:08
Gràcies companys.

Bep Taltavull
09/09/2017, 11:56
Molt bona Joan!!! M'agrada com l'has composada i també l'equilibri de les llums, respectant la il·luminació de l'espectacle.

Tan sols hi trob a faltar una mica de reducció de renou a les parts fosques. EscarapelaFF 40x

Pepe Peñafiel
10/09/2017, 11:11
Difícil momento y muy bien captado. e gusta mucho la composición y le resultado realmente bueno.

Carlos Silvestre
10/09/2017, 12:01
Pues, chico, me parece que la foto ha captado un momento muy bueno y no tocaría la luz tan contrastada pues recoge el dramatismo de la escena. Sugiero también mejorar algo el ruido.

Joan A. Gomila
10/09/2017, 23:45
Gràcies a tots pels vostres comentaris i aportacions!!!!