PDA

Ver la versión completa : Hunting



Francisco Aviles
27/09/2017, 14:56
Después de una pausa, fotográfica..
Hoy os dejo una nueva parida (Com diu en LLuis )8896

Joan A. Gomila
27/09/2017, 22:20
Veig moltes coses que m'agraden de la foto: la combinació dels colors oposats dels elements de la foto (verds) vs el fons elegit (magenta), la nitidesa dels elements (sobretot el llagost) i la composició en forma de triangle.

L'únic que em molesta una mica és que el salabre és específic per a peixos d'aquari i no per a insectes, m'hauria agradat més si fos un altre model de salabre, però supòs que vas emprar el que tenies a mà.

Francisco Aviles
28/09/2017, 09:16
Veig moltes coses que m'agraden de la foto: la combinació dels colors oposats dels elements de la foto (verds) vs el fons elegit (magenta), la nitidesa dels elements (sobretot el llagost) i la composició en forma de triangle.

L'únic que em molesta una mica és que el salabre és específic per a peixos d'aquari i no per a insectes, m'hauria agradat més si fos un altre model de salabre, però supòs que vas emprar el que tenies a mà.

Gracies, Joan
Tens raó és salabre és especific per a peixos d'aquari, però també caça..ei-11
I com tu dius només tenia aquest a casa

Jaume Franch
28/09/2017, 09:31
Tal vegada, si li haguessis donat un discret desenfocament de moviment al salabre, potser em semblaría més atractiva la foto.
Però és una idea; ignoro si és fàcil dur a terme l'efecte que et propòso.

Lafebre
28/09/2017, 11:52
Xiscu, jo no entraré amb si el salabre és l'adient o si la pera és llimonera. M'agrada moltíssim la idea de la foto, la composició dels seus elements i la combinació de colors. Però, sobretot, el que més m'agrada un cop més és la teva capacitat d'imaginar aquests bodes. Una vegada més t'haig d'agrair que m'hagis fet somriure (que no riure-me'n) amb la teva foto. Felicitats, Xiscu. :very_drunk:

Francisco Aviles
28/09/2017, 12:44
Tal vegada, si li haguessis donat un discret desenfocament de moviment al salabre, potser em semblaría més atractiva la foto.
Però és una idea; ignoro si és fàcil dur a terme l'efecte que et propòso.

Potser si Jaume, la teva idea és bona i pot resultar una bona imatge.
gràcies

Francisco Aviles
28/09/2017, 12:47
Xiscu, jo no entraré amb si el salabre és l'adient o si la pera és llimonera. M'agrada moltíssim la idea de la foto, la composició dels seus elements i la combinació de colors. Però, sobretot, el que més m'agrada un cop més és la teva capacitat d'imaginar aquests bodes. Una vegada més t'haig d'agrair que m'hagis fet somriure (que no riure-me'n) amb la teva foto. Felicitats, Xiscu. :very_drunk:

Moltes gràcies, Vicenç
Estic content que t'agradi i t'hagi fet riure, almenys a servit per alguna cosa aquesta imatge..emoticon 0475

Alfredo
28/09/2017, 12:51
Muy buena.
Coincido con Jaume en lo de intentar dotar de movimiento al salabre.

Marga Pons
28/09/2017, 13:43
Que bona Xiscu! Composició, colors, edició de l'imatge. I sobretot, la teva capacitat de tenir sempre una de pensada

Francisco Aviles
28/09/2017, 18:08
Gracies, Marga y Alfredo...:very_drunk:

Elisabet Marti
28/09/2017, 20:18
A mi també m'ha arrancat un somriure, sobretot perquè he pensat si de nou, has usat un cadaver trobat pel carrer....com amb l'espiadimonis a l'agost! :-)
Per cert veig que sóc la única que la combinació de colors li grinyola... però no és el primer cop que els colors complementaris d'una foto em fan mal als ulls mentre la resta els elogieu... deu ser cosa meva!

B.

Jaume Franch
28/09/2017, 22:56
A mí tampoc m'agrada aquesta combinació de colors.

Carlos Silvestre
28/09/2017, 22:59
Xiscu, esta es de las que me hacen admirar tu ingenio y capacidad para plasmarlo en foto. Escarapela gorda.EscarapelaFF 100xEscarapelaFF 100x

Cisco Dura
29/09/2017, 10:05
Ets un crack fent bodegons. Imaginació al poder


Sent from my iPad using Tapatalk

Francisco Aviles
29/09/2017, 16:26
Gracias a todos por vuestras opiniones !!

Bep Taltavull
04/10/2017, 16:50
Xiscu, sempre em sorprens amb aquesta imaginació que tens, però la fotografia en si no em diu massa... em sap greu

Pepe Peñafiel
06/10/2017, 17:21
Estoy con el grupo de escarapela gorda como dice Carlos.
Una muestra mas de tu ingenio sin limites.
Muy buena!!!!!!!!

Francisco Aviles
08/10/2017, 19:44
Gracies, Bep !! y Pepe