PDA

Ver la versión completa : Pretemporada



Joan A. Gomila
02/10/2017, 13:19
Aquest passat cap de setmana he tingut ocasió de fer fotos durant el torneig de pretemporada que ha organitzat el CV Ciutadella amb la participació del CV Barça, CV Chamalières (França) i el mateix CV Avarca Menorca. A més a més, ahir vaig tenir el gust de compartir la sessió de fotos amb el nostre company Joan Morro.

De les fotos que vaig fer vos deix aquesta que correpon al darrer partit que va enfrontar el CV Avarca Menorca i el CV Chamalières amb victoria local per 3-1.

Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 86 mm, ISO 6400, f/2.8 i 1/1000.

8915

Carlos Silvestre
02/10/2017, 16:44
Para mi gusto la mejor de las que has hecho sobre voley.
Ese balón levitando y las chicas en pleno salto están en su punto. La próxima con la que golpea de frente.

Joan A. Gomila
02/10/2017, 17:15
Muchas gracias por aportar tu comentario, Carlos, y también por las alabanzas.

El tema de fotografiar a la que golpea de frente es bastante complicado por que entre la jugadora y la cámara se interpone la red cosa que siempre afea la imagen e interfiere a la hora de enfocar así como la cinta superior de la red que muchas veces tapa la cara de la jugadora...revisaré si pillé alguna este pasado finde que merezca la pena y si fuera así la subiré también.

Joan Morro
02/10/2017, 17:21
M'agrada com t'ha quedat, i més després d'haver comprovat lo complicades que són de fer. En tot cas, un però, llàstima que hagin quedat peus tallats...
Després de veure aquesta, trob que me farà vegonya posar-ne colcuna de ses meves.... emoticon 0630 Segur que tenen peus, caps, cames i colque cosa més tallades Risa 60

Jaume Franch
02/10/2017, 18:13
D'acord amb que és de les millors que has pujat d'aquest tema.
M'agrada molt.

(Un detall : per veure la foto sencera he de fer scroll de pantalla. Com sabeu, perevitar-ho us recordo que és millor que el costat vertical no sobrepassi els 850-pixells.

Joan A. Gomila
02/10/2017, 18:30
D'acord amb que és de les millors que has pujat d'aquest tema.
M'agrada molt.

(Un detall : per veure la foto sencera he de fer scroll de pantalla. Com sabeu, perevitar-ho us recordo que és millor que el costat vertical no sobrepassi els 850-pixells.Merci Jaume. Tens raó amb lo de la mida. M'he adonat quan ja l'havia penjada...

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Marga Pons
02/10/2017, 20:16
Joan, jo no n'entenc molt de fotografia esportiva, però estic segura que és d'una gran dificultat i que el moviment constant és molt complicat (a jo les roques no se me mouen per res i vulguis o no, és una avantatge)
La foto m'agrada molt!

Cisco Dura
03/10/2017, 14:46
La dificultat de fer-la i obtenir aquest resultat, val a dir que es tot un mèrit.


Sent from my iPad using Tapatalk

Lafebre
04/10/2017, 12:13
M'agrada molt la foto, Joan A. Coincideixo amb l'opinió dels companys en que és una de les millors que has pujat de volei. El salt de les jugadores i la seva posició dóna una gran força a la imatge. Pel que comentes respecte a que agafant de cara la jugadora que voleia, la xarxa i la cinta s'interposen entre mig tens raó. Per això sempre dic que en fotos d'esport hi ha dos aspectes molt importants, que tinguis movilitat de moviments i aconseguir bones localitzacions. L'aspecte que comentes es resoldria si poguessis disparar des d'una localització més elevada. Bona foto, Joan!

Bep Taltavull
04/10/2017, 17:01
També coincidesc en que es de les millors que hem vist d'aquest esport.

M'agrada el dinamisme, la velocitat i la composició i el fet de tenir peus tallats per a jo és secundari EscarapelaFF 40x

Joan Morro
05/10/2017, 22:24
M'agrada el dinamisme, la velocitat i la composició i el fet de tenir peus tallats per a jo és secundari

Bep, quan vaig fer es comentari era per trobar-li un petit "però", certament casi no es troben a faltar

Pepe Peñafiel
06/10/2017, 17:24
Le estas cogiendo el punto a un gran nivel. Muy buena , dinamismo a raudales.