PDA

Ver la versión completa : Santissim Misteri



Narcis Arpi
10/10/2017, 20:31
8937

Jaume Franch
10/10/2017, 22:33
Bona estrena, Narcís.
De totes maneres, podríem considerar que, com deia en Vicenç comentant la foto de la Pica de'n Pedro Riveiro, aquesta foto representa mes aviat un "Objecte religiós", més que un "acte" propiament dit.
Però, be. La foto, apart de bona, s'hi acosta.

Narcís, tens a ma les dades EXIF d'aquesta foto?.

Lafebre
11/10/2017, 19:59
Coincideixo amb en Jaume tant en lo de la bona estrena com en que, per temàtica, jo la veig més com "motius religiosos" que no com "actes religiosos". Però vaja, no deixa de ser un comentari. En el que sí que vull posar èmfasi és en la qualitat tècnica de la foto. Només veure el detall de les llums dels ciris, s'aprecia que hi ha molt d'ofici darrera. Bona, Narcís!

Lluis Surralles
12/10/2017, 12:11
Evidenment que es tracta d´una bona foto no massa fàcil de fer. La veritat és que a mi no m´ha sorprès massa perque jo ja savía que en Narcís es un molt bon foògraf. Endevant.

Bep Taltavull
12/10/2017, 20:59
Encara que no s'ajusti al tema al 100% és una molt bona fotografia i dificil de mesurar amb aquestes espelmes del primer pla. Bon començament Narcís

T'hauries d'acostumar a posar les dades EXIF per una millor valoració... segur que no hi has pensat...

Cisco Dura
13/10/2017, 10:08
Deixant de banda la qüestió del tema. La foto la trobo molt encertada. Els colors i sobretot els tons molt bons.

Raul Sintes
19/10/2017, 11:47
Com a fotografia, la trobo molt enquadrada i processada. M'agrada.