Ver la versión completa : B24
Elisabet Marti
25/10/2017, 17:04
Lo bò de tenir una càmera mirrorless que ocupa (i pesa!) tant poc és que la duc pràcticament cada dia a sobre, fins i tot si em toca viatjar per feina....
ISO 200 1/5 s f/14 35 mm
9015
La trobo una foto molt correcta. Els lletreros de les portes d'embarcament, els lletreros verds de les columnes i els passadissos mecànics creen unes diagonals força atractives que conviden a dur la mirada cap el punt de llum al final. El personatge en moviment de l'esquerra ajuda a aquest efecte. Com que tampoc li veig magentes :), crec que només li cal una mica més de contrast. Un toc de "curvas" i llestos. Bona, Bet!
Elisabet Marti
25/10/2017, 19:03
Gràcies Vicenç. Li falta contrast? Ja no ho sé veure. Per això no l'he volgut remenar gaire al PS.
Gràcies Vicenç. Li falta contrast? Ja no ho sé veure. Per això no l'he volgut remenar gaire al PS.
No m'atraveixo a dir que "li falta" contrast, però sí que a mi m'agrada més amb un punt adicional de contrast. (M'ho ha semblat en veure la foto i ho he provat abans d'escriure el comentari). A veure que opinen els altres companys. Però t'aconsellaria que ho provessis per veure que opines tu mateixa.
Narcis Arpi
25/10/2017, 20:32
M'agrada la composició però em molesta una mica que estigui tant desenfocat el viatger de l'esquerra.
Elisabet Marti
25/10/2017, 20:34
Narcís, ho vaig fer expressament. Està mogut pq volia plasmar la sensació d'anar i venir dels passatgers a l'aeroport contrastant amb l'estàtica dels cartells. Però és qüestió de gustos :-)
Jaume Franch
26/10/2017, 12:13
Sobre els que t'han dit els companys, comento:
- No em molesta el moviment del passatger, mes aviat el trobo adhient i celebro que hagi sigut intencionat.
- He mirat lo del pel de contrast que et diu en Vicenç i no li trobo a faltar.
- Cal revisar la vericalitat i, si pots i vols, la lleu distorsió en perspectiva. Això comporta retallar imatge (que ja va justa d'aire per dalt), a menys que apliquis la tècnica de "Omplir segons el contingut" (Tutorial recent).
- Si apliques Imatge>To automàtic, veuràs una lleu diferència de temperaturade color, que a mi m'agrada més.
Obviament aquests comentaris tècnics no ténen cap més finalitat que fer-te notar irregularitats, que hauràs de tenir en compte, aprendre i aplicar, si ho creus oportú, quan estiguis davant una foto teva "de concurs".
Elisabet Marti
26/10/2017, 20:28
Sobre els que t'han dit els companys, comento:
- Cal revisar la verticalitat i, si pots i vols, la lleu distorsió en perspectiva..
Jaume crec que la verticalitat és per tu, el que el "magentisme" és a en Lafebre... ei-9
Però no t'entenc, pots retocar-ho i mostrar-m'ho? Es que no entenc què et "molesta" perquè si faig la foto d'esbiaix és evident que afecta a la verticalitat (el mateix que et vaig dir amb la foto (https://www.fotofinde.com/showthread.php?5862-Fa%E7ana-Girona&highlight=fanal) de l'edifici de Girona....)
Gràcies!
B.
Narcis Arpi
27/10/2017, 09:26
Elisabet que el desenfoc de la persona era fet expressament, no n'he tingut dubtes.
Jaume Franch
27/10/2017, 22:30
Bet. Ara soc jo que no entenc quan dius de fer la foto d'esbiaix i justificar la pèrdua de verticalitat.
He enregistrat en vídeo un comentari meu sobre la verticalitat d'aquesta imatge. Te l'envio via WeTransfer. A veure què m'en dius.
Xec Gomila
30/10/2017, 21:16
.
bona i ben vista Elisabet... :very_drunk: .. bona prespectiva aconseguida...... el moviment de sa persona li dona força
Salutacions..
Diego Civico
02/11/2017, 13:31
Me gusta [emoji1376][emoji1376][emoji1376]
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk