PDA

Ver la versión completa : Fotobosco 2011



joangomila
21/05/2011, 11:56
Com ja deveu saber, ahir es van fer públics els premis Fotobosco 2011. Hi vam participar alguns fotofinderos però sense gaire sort, es van presentar més de 140 obres i s'en van seleccionar 30. Crec que al nostre company Xec Gomila n'hi van seleccionar una (a veure si la publiques per que tots en puguem gaudir).
Cal destacar la gran qualitat de totes les obres presentades i vos recoman que, els qui vos sigui possible, visiteu l'exposició.
Jo vaig participar-hi amb 3 fotos en color, 2 de les quals ja vos havia presentat per aquí i una tercera que vos la vaig mostrar en b/n. Ara vos la deixo en color per que en doneu l'opinió, també hi pos la versió anterior en b/n per si a algú li interesa comparar-les:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=76507 &g2_serialNumber=2


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=47597 &g2_serialNumber=2

imported_admin
21/05/2011, 13:30
La foto és correcte, inclòsa la regla dels dos terços.
No sé si és perque és un lloc que el coneixem tant, que no m'impacta.
Em sap greu, no em diu gaire cosa.

joangomila
21/05/2011, 19:25
No passis pena, Jaume, no sempre s'han de dir grans coses d'una imatge, de vegades basta amb compartir allò que anam fent.

raulsintes
22/05/2011, 11:49
Efectivament, tal com diu en Jaume, és un indret molt vist i fotografiat, en tot cas, a jo m'agrada molt més aquesta foto en blanc i negre que en color.

VLafebre
22/05/2011, 12:12
Val, pels de Menorca, potser que al ser un lloc massa vist, la foto no us digui gaire cosa, però a mi, la de blanc i negre m'agrada força. L'enquadrament d'aquesta m'agrada més que la de color i el tractament donat el trobo molt correcte, amb l'excepció dels blancs de l'edifici i del far que estan una mica cremats.

PepePenafiel
22/05/2011, 18:58
Me gusta más el B/N aunque en mi pantalla es cierto veo algo de exceso de contraste

XecGomila
22/05/2011, 20:14
Gracies Joan per l'introduccio del concurs 'Fotobosco 2011'..... -- en cuant a aquesta que comperteixas, voto per el b/n, millor .... encara que me sembla que els blancs de sa casa i far semble esta un pel cremats .... -- per lo altre, pues si, a Menorca esteim limitats al que tenim .....

.. Salutacions.....

joangomila
22/05/2011, 20:33
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

CarlosSilvestre
23/05/2011, 17:00
Salvo el detalle de los blancos a que hace referencia Vicens la foto es correctísima. Sí, estoy de acuerdo en que estamos cansados los menorqines de ver siempre las mismas cosas y que la alternativa es estujarse el coco para buscar enclaves nuevos, puntos de vista diferentes o tratamientos más agresivos de las imágenes. O eso o viajar más...pero es más caro también :-[ :-[ :-[