PDA

Ver la versión completa : Panoràmica Centro Niemeyer



Lafebre
23/11/2017, 14:30
Una visió diferent del Centro Niemeyer. És una panoràmica feta de 7 fotos en format vertical. Les dades indicades corresponen a cadascuna de les fotos individuals.

9211
ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/9
1/800 sec.

Carlos Silvestre
23/11/2017, 15:05
Una cuidada composición tan propia de ti. Qué buena idea la panorámica. ¿Te ha dado problemas crearla?

Joan A. Gomila
23/11/2017, 15:36
M'agrada molt com t'ha quedat, Vicenç. Li vares treure es suc a la visita a aquest centre.

Jaume Franch
23/11/2017, 16:42
Excel.lent.
Amb quin programa has fusionat les 7 fotos?.

Lafebre
23/11/2017, 17:04
Carlos,
Ningún problema. A través de Bridge, "revelé" los siete archivos Raw juntos en ACR tomando una de las fotos como referencia. Ya en PS y con la pano hecha, acabé de ajustar luces y contraste.

Jaume,
Amb l'opció Photomerge que ve amb el PS, tal qual.

Joan Carres
23/11/2017, 19:45
M'agrada molt! La composició, els colors, el cel... És un altre Lafebre de pura raça. A Fotofinde ja no fa falta que firmis les teves fotos, les reconeixeríem tots.

Francisco Aviles
23/11/2017, 23:03
Fantastica, té es teu estil
Lefebriana Total

Narcis Arpi
24/11/2017, 15:04
Molt bona i ben acabada.

Lafebre
24/11/2017, 17:20
Una cuidada composición tan propia de ti. Qué buena idea la panorámica. ¿Te ha dado problemas crearla?
Carlos, aunque ya te contesté negativamente sobre si me había dado problemas crearla, a posteriori he pensado más detenidamente sobre el alcance de tu pregunta. A ver si es esto a lo que te referías, aunque yo no lo considero un problema sino parte del proceso. En el techo aparecieron unas líneas quebradas, bien definidas pero no muy intensas, que eran las zonas por donde Photomerge decidió unir las fotos. Me fué fácil corregirlas y luego, -el ajuste fino- lo hice con una capa de desenfoque gausiano a lo largo de todo el techo para igualar. ¿Era esto o algo similar?

Joan A. Gomila
24/11/2017, 18:37
Carlos, aunque ya te contesté negativamente sobre si me había dado problemas crearla, a posteriori he pensado más detenidamente sobre el alcance de tu pregunta. A ver si es esto a lo que te referías, aunque yo no lo considero un problema sino parte del proceso. En el techo aparecieron unas líneas quebradas, bien definidas pero no muy intensas, que eran las zonas por donde Photomerge decidió unir las fotos. Me fué fácil corregirlas y luego, -el ajuste fino- lo hice con una capa de desenfoque gausiano a lo largo de todo el techo para igualar. ¿Era esto o algo similar?

De vegades apareixen aquestes linees al emprar el photomerge però desapareixen en guardar la foto en format jpg, en tot cas si no desaparaixessin es podria plantejar la solució que dius de per corregir-ho però mereix la pena guardar-la en jpg primer per veure si desapareixen. Ho dic de cara a futur per que ara ja has fet la feina.

Pepe Peñafiel
26/11/2017, 10:22
Me encanta la imagen, ese cielo redondeada la estampa urbana con una arquitectura muy actual con esas formar redondeadas.
Opino como Joan , esas lineas que en ocasiones aparecen al acoplarse las distintas imágenes definitivamente desaparecen; desde el ACR CC yo ya no uso el photomerge de PS.

Tito Felix
26/11/2017, 16:52
Molt bona panoramica Vicenç.

Bep Taltavull
26/11/2017, 22:27
Gran treball Vicenç, tan en composició com en tècnica. Felicitats!!

Raul Sintes
03/12/2017, 11:27
Espectacular !!

Marga Pons
07/12/2017, 18:05
M’he de sumar als comentaris dels companys, ja que arribo molt tard a comentar. Una imatge amb marca de la casa, naturalment. Felicitats Vicenç!