PDA

Ver la versión completa : Sombras chinas



Bep Taltavull
27/11/2017, 22:20
Una fotografia de hace ya dos meses.

Vi la escena de lejos mientras hacia nocturnas con el angular, entonces monté el tele y...

ISO 1000.............f/7.1................vel. 1/4s..............focal 600mm con trípode..............temperatura de color 3800K

9225

Jaume Franch
27/11/2017, 23:37
Más que la foto en sí, me gusta más el contexto e intención con la que se hizo que el resultado final.
A destacar la calidad de la imagen a esas distancias.

Lafebre
28/11/2017, 11:21
M'agrada la foto, i molt, com a concepte. La visió va ser bona i vas aprofitar el moment, però no m'acaben de convèncer les llums. La part més il·luminada la veig sobreexposada i això li fa perdre detall a la pedra (magnífica) de l'edifici. Bona composició.

Francisco Aviles
28/11/2017, 17:28
bona idea , Bep
Pero igual que en Vicenç las llums no m´acaban dágradar

Narcis Arpi
28/11/2017, 22:31
M'agrada la idea. Respecte als llums, nomès em desagrada la paret central i no tota. De la mitad fins a les ombres de les persones es la part que intentaría enfosquir.

Carlos Silvestre
29/11/2017, 17:05
Pues no veo yo tan mal el tema de las luces. Desde luego en la zona penumbra estupendamente y la más iluminada pueees...que ayuda a resaltar las siluetas. A mi la foto me gusta.

Elisabet Marti
29/11/2017, 20:40
Coincido con Carlos y añado que la pared de la izquierda es fantastica.

Joan A. Gomila
30/11/2017, 10:20
Intueixo des d'on vas fer la foto per a provar l'enfocament als 600 mm i pens que com a primera prova està força bé i molt ben vista l'escena.

No em molesta gaire aquesta zona de paret més il.luminada però si que és cert que potser baixant una mica la llum d'aquesta zona la foto pugui millorar.

Pepe Peñafiel
03/12/2017, 12:33
Esta imagen me parece más que interesante.
A mi me gusta tal cual la presentas.

Bep Taltavull
03/12/2017, 22:04
Gràcies companys per les vostres opinions.
Realment el rang dinàmic és molt gran, vaig recuperar al màxim les llums de la cara frontal de l'edifici, fins a tenir el minim detall a les pedres.
Teniu raó quan deis que es poden baixar més les llums, però després perdré contrast amb les figures,
com apunta en Carlos i alhora també en perdria en relació amb les altres cares. Per tant crec que m'agrada més així.

Marga Pons
07/12/2017, 18:16
Faig molt tard per comentar, però m’agrada tal i com la presentes Bep, pens com en Carlos, que no em molesta gens l’excés de llum de la paret pel contrast que fa amb les figures, i diferenciada de la llum de la resta de parets que li donen la forma al castell.