PDA

Ver la versión completa : Una planificació fallida



Joan A. Gomila
05/12/2017, 21:49
Aquest passat dilluns em vaig aixecar de bona hora per anar fins a Far Nati a veure si podia fotografiar la posta de lluna, després d'haver planificat la foto amb "Photopills" i també amb "Planit" (aquesta planificació em va servir per anar veient similituds i diferències entre les dues aplicacions i valorar al mateix temps coses positives i altres no tant positives d'una respecte a l'altra i a l'enrevés.

Tanta planificació no va bastar per evitar que els núvols es posassin just davant la lluna i em quedàs amb les ganes, però ja que era allà vaig aprofitar per no anar-m'en amb ses mans buides i encara que no és la foto que jo volia fer inicialment, vos deix el resultat d'una d'elles. En concret està feta quan el sol començava a guaitar per l'horitzó des de darrera meu i il.luminava la part alta del far.

Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 80 mm, ISO 400, f/6,3, 1/15, polaritzador i degradat suau de 3 passos.

9265

Jaume Franch
06/12/2017, 08:45
Doncs, ben aprofitada la sortida, malgrat tot. Excel.lent fotografia.
Un dia ens hauràs d'exposar aquesta comparativa entre les esmentades Aplicacions.

Joan A. Gomila
06/12/2017, 11:07
Gràcies pel teu comentari, Jaume.

En quan a l'ús de les aplicacions, jo just començ a utilitzar "Photopills" i per tant no crec que pugui donar gaires explicacions en quan al seu ús (crec que hauriem d'aprofitar l'oferiment que ens va fer en T.Cladera per a que ens ensenyi a treure tot el profit d'aquesta aplicació).

Jo fins ara estava emprant "Planit" per que fins no fa gaire "Photopills" no estava disponible per android i ara que l'he baixada just començ a emprar-la amb ajuda dels tutorials que hi ha fets per part de l'equip de "Photopills" i, obviament, les comparacions son inevitables entre una i altra aplicació, però encara em queda molt a descobrir.

Evidentment, si qualcú necessita que li expliqui lo poc que se d'una o altra aplicació estic a la vostra disposició però reitero un cop més el fet de que hauriem d'aprofitar l'oferiment d'en Toni, ja que no es pot fer una comparació entre una i altra aplicació sense tenir un molt bon coneixment en quan al seu ús.

Lafebre
06/12/2017, 18:34
Doncs no sé com t'hagués quedat la foto planificada de la posta de lluna, però aquesta fora de planificació t'ha quedat brodada. Una bona composició acompanyada d'una bona llum i emprant bona tècnica només pot donar com a resultat una bona foto. El cel, formidable. Felicitats per la imatge, Joan A.

Carlos Silvestre
06/12/2017, 21:59
Esta sin planificar es magnífica.

Francisco Aviles
07/12/2017, 11:24
Bona llum y foto.. Joan

Marga Pons
07/12/2017, 17:55
Totes ses planificacions fallides poguessin sortir com aquesta Joan! Me sum a tots els elogis que t’han fet els companys.

Narcis Arpi
07/12/2017, 22:19
M'agrada molt la fotografia, enquadrament i lluminositat.

Pedro Riveiro
08/12/2017, 09:24
Bon enquadrament i edició Joan A.

Joan A. Gomila
12/12/2017, 21:39
Gràcies a tots pels vostres comentaris.

Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk

Elisabet Marti
12/12/2017, 21:52
Joan
ja m'agradaria a mi que les fotos fallides em quedessin aixi! :-)
Composició o cel preciosos...

Raul Sintes
13/12/2017, 19:14
El que més em sorpren d'aquest indret és que no hi havia ningú; o els has clonats? En tot cas, és una fotassa sense planificar.

Bep Taltavull
13/12/2017, 21:33
Perdona Joan per arribar tant tard, l'haviem comentada personalment amb el mòbil i ja no pensava a fer-ho per aquí...

Per aconseguir una fotografia programada que creiem que pot esser bona, el primer es ser-hi sempre que es donin les condicions.

Moltes vegades, com aquesta, els núvols ens fan la guitza i no s'hi pot fer res, per tant es passa al pla "B", treure la millor fotografia possible de la localització.

I tú ho has aconseguit, bona composició, bones llums i colors i bona edició EscarapelaFF 40x

Pepe Peñafiel
17/12/2017, 10:39
Siento llegar tan tarde pero desde luego es una muy buena imagen.
Destaco ese cielo que realmente lo has clavado