PDA

Ver la versión completa : Línia 9 Sud



Lafebre
07/12/2017, 17:04
Fa unes setmanes que una colla de l'AFC vam anar a fer fotos a la Línia 9 Sud del metro (La línia que va des de l'aeroport fins la zona universitària). Per poder fer fotos en grup i, a més, poder fer servir el tres-peus, vam haver de demanar autorització, facilitant amb anticipació de dies el número del DNI i especificant l'hora en que hi aniriem. A més, ens van demanar que ens repartissim en tres grups, començant cada grup per una estació diferent. (En total vam ser una colla d'uns 40). Lluny de que l'autorització fos un pur tràmit, em va sorprendre positivament que a l'arribar a cada estació tot el personal (des del servei de seguretat fins el servei de neteja) estava avisat i, en certa manera, ens estaven esperant.

9272
ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/13
1 seg.

Marga Pons
07/12/2017, 17:49
Wow!!! impactant imatge de moviment i color. M’agrada Vicenç, i molt. Com sempre, saps donar-li aquesta visió tan personal i encertada a una imatge quotidiana. La textura de la paret, el tractament de la llum, les potents diagonals de les escales i el moviment de les figures....tot un encert. Felicitats Vicenç!!!

Narcis Arpi
07/12/2017, 22:29
La fotografia ben buscada.
Aquesta paret em fa pensar que han acabat el pressupost, tot i que queda molt be a la foto.

Jaume Franch
08/12/2017, 00:55
Excel.lent Lefebriana.
M'ha sorprès la història dels permisos.

Pedro Riveiro
08/12/2017, 09:20
Molt bona Vicenç, aquestes diagonals i el detall de la persona del fons.

Carlos Silvestre
08/12/2017, 16:09
Me gusta el movimiento en la escalera y también los tonos de la imagen. Creo, no obstante, que a la foto le sobra casi toda la mitad de la derecha.

Cisco Dura
08/12/2017, 21:06
M’agrada i molt la diagonal, colors, textura de la paret, i la teva vista fotogràfica, però coincideix amb en Carlos, que li sobra casi la meitat dreta de la foto.

Raul Sintes
12/12/2017, 20:23
M'agrada aquesta foto Vicent i tal qual la presentes.

Bep Taltavull
13/12/2017, 22:00
Bona iniciativa i bona fotografia, personalment hauria retallat fins a la columna de la dreta i fins al fluorescent de dalt

Pepe Peñafiel
17/12/2017, 10:42
Me gusta mucho esa combinación de velocidad entre la escalera mecánica y la de peldaños.

Joan A. Gomila
03/01/2018, 00:21
A jo el que més m'agrada és el contrast dels colors vius de la roba de la gent que puja per l'escala mecànica en front de la tonalitat general de l'estació més apagada.

El retall proposat....no estic segur si m'agrada o no la idea, així que tal com la presentes la don per bona.